Informacje ogólne - Republika Bremy
#1
Republika Bremy
NPCe jednoprowowe nie kierują się zasadami dotyczącymi progów WP dla społeczeństwa. Tzn. proszę pamiętać, że "zamożność" dla jednoprowowych wynika wyłącznie ze stosunku WP/ludność - aczkolwiek ma to znaczenie wyłącznie fabularne.

[Obrazek: DkbZ8pR.png]

Dane ogólne:
WP: 20 WP
Ludność: 3 mln



Niepodległa Republika, de facto będąca raczej czymś w rodzaju oligarchii rodów patrycjuszowskich. Politycznie elity sobie cenią przede wszystkim dobre interesy - i nie lubią tych co je utrudniają. A poza tym to nie mają uwag - do niczego, jeśli tylko kassa brzęczy.

Mechanicznie:
Wpływ potrzebny by Republika Bremy znalazła się w strefie Wpływów: 10
Uwaga: reputacja ma znaczenie wszędzie niżej.

LUBI: kupowanie u nich*, zapewnianie połączenie z innymi dużymi rynkami.
NIE LUBI: reform zamykających rynek, ograniczania wolnego handlu.

*- za każde zakupiony i odebrany surowiec/DP/10Z/10P dokładnie otrzymuje się +1 Wpływu

Posiadania 10 punktów wpływu gwarantuje:
(+) Zniżka 2 mln $ na zakup surowców, DP, 10Z i 10P.
(-) -1 punkt wpływu w Republice Bremy co turę

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 Wpływu jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co trzy tury. Państwo DOMINUJĄCE ma następujące zdolności:
(+) Dominujący ma pierwszeństwo na zakupy w Republice Bremy - pierwszy tydzień każdej tury tylko on się zastanawia nad zakupami, dopiero po tym czasie inne kraje.
(+) +10% do dochodu za każde posiadane i kontrolowane Centrum Finansowe (nie więcej niż +30%). Bonus spada do +1% za każde CF, jeśli Brema prowadzi wojnę na swoim terytorium.

Handel z Republiką Bremy:
Za cenę 12 mln $ można zakupić 1 jednostkę jakiegoś surowca, DP, 10Z lub 10P (mają na sprzedaż wydobywane surowce rzadkie, DP, wielokrotności 10Z i 10P zależne od ofert wystawionych przez RB). Trzeba sobie samemu zapewnić transport.
Jeśli kraj zakupi i nie zapewni transportu i tak traci się pieniądze poświęcone na zakupy, a surowiec zostaje i nie otrzymuje się wpływu.
Odpowiedz