![[Obrazek: file-00000000f028620aa776a0f8f2ac1923.png]](https://i.ibb.co/23bdx3rS/file-00000000f028620aa776a0f8f2ac1923.png)
FEDERACJA BAJKAŁU
Stolica: Moroodliin Nuur
Ustrój: Republika Federalna (Demokracja scentralizowana)
Model gospodarczy: Gospodarka rynkowa (Keynesizm)
Język/i urzędowy/e : Mongolski, Mandaryński
Dane na: 2138
Ludności : 6,3 mln
Reputacja: 1
Zamożność: krezusi
Poziom mobilizacji: 2
Cechy społeczeństwa :
* Duch narodowy: Surwiwalizm - Jedno darmowe podbicie dla każdej akcji wywiadowczej. O mln 5 ¥ tańsze badanie wszystkich technologii z dziedziny przemysłu i nauki. Warunek PP: stabilność 6+.
* Życiodajny Bajkał: +1 żywności (nie można eksportować), jeżeli kontrolowane są prowincje Moroodliin Nuur i Ułan-Ude.
* Eksploracja Syberii: można wydać PP na eksplorację Syberii i wylosowanie jednego znaleziska.
* Narodowy Program Energetyczny: zasilony uranem reaktor jądrowy, może dodawać slot specjalistów zamiast slotu produkcyjnego.
* Projekt Uranus - możesz ulepszać sloty produkcyjne zajęte industralizacją, aby w wybranej prowincji powstało dodatkowe +2 WP.
*Szlak handlowy z Europą:* +5% dochodu, +8 mln ¥ na turę, +2% przyrostu naturalnego, dostajemy tyle KP na turę, ile DP potrzebujemy za zamożność. Szlak można rozciągnąć na innych graczy, dostają wtedy cechę [Beneficjent handlu z Europą: +2% przyrostu naturalnego, dostajemy tyle KP na turę, ile DP potrzebujemy za zamożność]. Za każdy kraj z cechą Beneficjent handlu z Europą nasza kara do dochodu spada o 3 mln $. Gdy dzięki temu nasz modyfikator do dochodu z tej cechy będzie dodatni, otrzymamy dodatkowe +5% dochodu
Aktualne umowy i pakty:
Daquin - pakt o nieagresji do 2141
Państwa satelickie:
Mongolia (9)
"All strange and terrible events are welcome, but comforts we despise. My honour was not yielded, but conquered merely. I will not be triumphed over."


![[Obrazek: sAjGcZJ.png]](https://i.ibb.co/HLd6j3tx/sAjGcZJ.png)