Wydarzenia - Rycerze Gondoru
#1
10002

Królestwo Rohirrimów stało się krajem o dominujących wpływach w Gondorze.

//
O czym nie wspomniałem wcześniej, ale tu warto zaznaczyć, Rohirrimowie otrzymują +1 Wpływu.* [TF]

Za sam wpływ+ reputację:

Cytat:(+) Fortyfikacje kosztują 1 mln $ mniej za linię, 2 mln $ mniej za twierdzę.
(+) +1Z produkcji zaopatrzenia ze slota.


Za Dominację (skreślone to co nie działa, pogrubione to co istotne):

Cytat:(+) Specjalizacja piechoty: kawaleria kosztuje 2 mln $ mniej (dla 0 i I generacji kosztuje tylko 1 mln $ mniej).
(+) Jednostek piechoty o specjalizacji: kawaleria można robić w slocie o 2 więcej niż wynika z “gołych” możliwości dla piechoty.
(+) +1Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Kumuluje się z bonusem za posiadanie Rycerzy Gondoru w strefie wpływów.
(+) +1 reputacji co turę. Wartość liczymy na początku tury (razem z PP) i nie może być wyższa niż 2 -> dla więcej niż “2” bonus nie działa.
(-) -1 wpływu w Gondorze co turę.

Pogrubione działa już w turze 10002 (tak samo jak bonusy).

Proszę pamiętać o:

Cytat:Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10)
Cytat:Kraj DOMINUJĄCY nie ma absolutnie żadnych dodatkowych korzyści mechanicznych z dominowania Rycerzy Gondoru (w tym tych zapisanych w zasadach). Możliwe jest uzyskanie pewnych koneksji dyplomatycznych, ale nie jest to automatyczne i zależy również od poziomu wpływu (i zwłaszcza reputacji).
Odpowiedz
#2
10004


Cytat:UBI: Bicie orków, bicie Amazona, wsparcie finansowe, sprzętowe, zaopatrzeniowe i wojskowe dla Gondoru.
NIE LUBI: handlu z orkami*, deprecjonowania Tolkiena, Amazona, Rings of Powers, prześladowań tolkienizmu, skurwysyństwa w czynach i dyplomacji, obnoszenia się ze swoim skurwysyństwem.


Zmiany wpływu, podsumuwujące co zapominałem z ostatnich tur (Może być ujemne. Ale spokojnie, na -3 się zatrzymuje, jak wychodzi mniej!)
Federacja Antyfaszystowska: +1 Wpływu w Gondorze.
Stejo Tuul: +1 Wpływu w Gondorze (było trochę obnoszenia się, wliczone).
Liga Fenniańska: +2 Wpływu w Gondorze.
ARL: +2 Wpływu w Gondorze (było trochę obnoszenia się, wliczone).
Qin: +1 Wpływu w Gondorze.
Porta: -2 Wpływu w Gondorze (cośtam o tolkieniźmie i o obnoszeniu się).
Cesarstwo Zurychańskie (d. Sbor):  +1 Wpływu w Gondorze.
Stany Zjednoczone Europy: brak zmian.
IRE nie uwzględniam, bo długo nie miały gracza.

Proszę graczy o samodzielne podsumowanie w zmianach wpływów, inaczej -1 staba. :*
Odpowiedz