Rajdy orków i piratów
#11
10005

ORCZYSYNY:

***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu]          //(dobudowano 2pa0, 1op0)
> Obsserwatorzy - 1s0

+ w budowie: + naprawy lekko uszkodzonych (na 10k5). 2paI (na 10k7). 1paI, 1opI (na 10k8).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...


*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton *) - 1piechImork, 1piechImork uszkodzone, 2piechIIIork.zmech, 1artII, 1artII uszkodzone - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku

WALKI NA DALEKIEJ PÓŁNOCY, BĘDZIE MAŁA RĄBANINA.
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë ** [Arktyczny]) - 1paI, 5krII, 4FT(L) - Nowa Ziemia [poza mapą]
> Desantniki (Sangahyando* [Arktyczny]) - 2piechIImork, 2piechImork
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 2opII - Archangielsk

sloty do 10k5 włącznie:
w 10k6 wejdzie 1paI, 1krII, 2piechIImork, naprawa uszkodzeń 1piechImork i I->II.
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII.
w 10k8 wejdzie 1paII

***

***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 1piechIork, 2piech0ork - I4? zwiad i straszenie

*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 9piechIork, 1piech0ork, 1artIwarg, 2art0warg, 1sI - Lidzybark  ATAK NA MIŃSK
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 5piechIwarg, 1piech0kaw, 1piechIork, 4piech0ork, 1argIwarg, 2art0warg - Bielsk  ATAK NA MIŃSK
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak*) - 1piechIork, 3piech0ork - Lidzybark
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 3piech0ork - Bielsk

III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 3piech0ork - Pribaltwisk

IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 1piechIork, 3piech0ork - Sejny

II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga // + 1piech0 z kolaborantów.
Garnizon Królewca (Drug*) - 3piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec // + 1piech0 z kolaborantów.

Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno

Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki //+ 1piech0kaw z kolaborantów.
> 2mil - Sejny
> 2mil - Wilno

I Horda Osłonowa (Arug) - 4piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 1piechIork, 4piech0ork, 1art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 2piech0ork, 1art0 - Lipawa

Lotnicy (Zium) - 2m0, 1bI, 1b0, 4ST0 - zaopatrywanie Gotlandii - ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego
WDW (Golfimbul) - 4piechIspork - desant na Gotlandię


ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechIork, 3piechI, 2artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 1piechIork, 3piechI, 1art0kaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk

II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 8piechIork, 2artIkaw - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]



ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: 1sI, 1bI, 2artIwarg, 2piechIwarg, 9piechIork, 3piech0ork, 3mil.ork
-> KOLABORANCI: 2piech0, 1piech0kaw
-> MIŃSKGARD: 2art0kaw -> artI. +1piechI. 2piech0ork-> piechIork

ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.

*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k6
+ 1mI, 1bI w 10k6
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7

ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k5 robią 2piechIwarg, 6piechIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k5 zrobili +3piechIork.
w 10k5 na 10k6 zrobią 1piechIwarg, 2piechIork
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!

MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artI lub modernizacja artylerii).
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).

poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
Odpowiedz
#12
10006

ADNOC

Uderzenie na Samarytan, rajd łupieżczy.

Cytat:Rejza I (wódz Szybki Bill ** [Szybki]) - 2piechIadnoc, 2piechIzmot, 1artIzmot - B41-> Karbala
Rejza II (książę Bagratuni **** [Specjalista pancerny]) - 1pancIIL, 2piechIIadnoc, 2piechIIzmot, 1artIIzmot - B41 -> Ramadi

***************************************
***************************************
***************************************
***************************************
***************************************

Spaliniarze

Dalej daleka blokada Egiptu.
Uderzenie Flotą Zatoki Perskiej (Deacon!) na Basrę.

W 10007 zmasowane uderzenie na bazę morską IRE!!!


Cytat:Flota Morza Czerwonego (adm. Zastępca) - 1paI, 3krI, 2kr0, 2niII  - Morze Czerwone

Lotnictwo Spaliniarzy (gen. lot. Icanfly [Obserwator]) - 2mIIIc - ???
Lotnictwo Spaliniarzy (gen. lot. Icanfly [Obserwator]) - 2mIIIc - ???

Flota Zatoki Perskiej (adm. Deacon**** [Starcie flot]) - 1paI, 2krII, 2krI, 2kr0, 2loII*, 2niII, 3FT*, 4?FT
> Bomberzy (Ted**) - 2bIIm
Rabusie Zachodni (gen. Enforcer***) - 2piechIm, 2piech0m - ?Zatoka Perska? dalej?


Cytat:+ Osłona od strony Neobaktrii:
2krI, 2kr0

+baza: 3krI, 2niII, 2FT
2piechII, 2piechI, 2artII, 2artIIzmot, 2sI; 2piechIm, 2piech0m;


Uzupełnienia: 1niII, 1piechIm, 1bIIm w 10007

Uzupełnienia: 1FT*, 1krI w 10008

"+1piechIm są w stanie uzupełniać co turę i 2piech0m co turę. Garnizon jakiś jest, jeśli potrzebny bydzie, wł. z artII (stacjonarną) i piechII (też tylko do pilnowania brzegu, bo takie prikazy)"

Uwaga: krążowniki są uzupełniane [dla 10004+) wyłącznie jeśli były jakieś straty [w 10k2- uzupełnia 10k4, 10k5; (10k3 nieplanowane walki, ale jak są to 10k5); 10k4 - uzupełnia 10k6 itp.]. Jeśli krążowniki uzupełnione, to niszczyciele. Jak nie uzupełniono w danym roku, to przesunięte na następny rok.

Uszkodzenia: naprawa max 2 slotów na raz.


Na 10006 -> jakiekolwiek ataki, to +1loII* (dary ze wschodu które musiały być dopracowane). +1krII (wschód), +1krI, +1kr0
Na 10007 -> jakiekolwiek ataki, to +1paII (dary ze wschodu). +1krIII (wschód), +2krI, +1niII (wschód, ale pomoc technologiczna i komponentowa, składali na miejscu)

Na 10008 -> jakiekolwiek ataki, to +1krII, +1niIII (wschód).
Odpowiedz
#13
10006

ORCZYSYNY:

***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu]          //nic nie dobudowano!
> Obsserwatorzy - 1s0

Jeśli Gotlandia przetrwa, próba odsieczy w 10007. Jak nie, to i tak próba ataku na połączone floty na Bałtyku w celu przecięcia szlaków.

+ w budowie: + 2paI (na 10k7). 1paI, 1krI, 1opI (na 10k8). 1paII (na 10k9)
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...



OD 10007 robią III genkę lądowych i mogą robić 3 okręty w slocie. Jak ktoś sprzeda Uralowi III genkę floty, wchodzi im od kolejnej tury.
*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton **) - 1piechIImork, 3piechImork, 2piechIIIork.zmech, 2artII - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku

WALKI NA DALEKIEJ PÓŁNOCY, BĘDZIE MAŁA RĄBANINA. NIEDŹWIEDZIE KOMANDOSY, zdjęcia u Fennian (mogą opublikować).
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë *** [Arktyczny]) - 2paI, 6krII, 4FT(L) - Nowa Ziemia [poza mapą]
> Desantniki (Sangahyando** [Arktyczny]) - 4piechIImork
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 2opII - Archangielsk

sloty do 10k6 włącznie:
w 10k6 wejdzie 1paI, 1krII, 2piechIImork, naprawa uszkodzeń 1piechImork i I->II.
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII. 1artIIzmot.
w 10k8 wejdzie 1paII, 2krII, 2opII
w 10k9 ---
w 10k10 ---

***

***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 2piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - F100. Budowanie infrastruktury zaopatrzeniowej (od strony I4).

*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 7piechIork, 3piechIwarg, 3artIwarg, 1sI - Sejny
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 6piechIwarg, 1piech0kaw, 1argIwarg, 1art0warg - Bielsk
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak**) - 3piechIork, 1piech0ork, 1art0warg - Królewiec
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 3piech0ork - Bielsk

III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 3piech0ork - Pribaltwisk

IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 2piechIork, 2piech0ork - Sejny

II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga
Garnizon Królewca (Drug*) - 5piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec

Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno

Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki
> 2mil - Sejny
> 2mil - Wilno

I Horda Osłonowa (Arug) - 4piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 1piechIork, 5piech0ork, 2art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 2piech0ork - Lipawa

Lotnicy (Zium [Specjalista zrzutów]) - 1mI, 2m0, 2bI, 1b0, 4ST0 - zaopatrywanie Gotlandii, bombardowanie wspierające, zwiad. - ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego
WDW (Golfimbul**) - 4piechIspork, 1mil - Gotlandia //2piechIspork to zrzuty!
OFG [Orcza Flota Gotlandzka] (Krótkodystansowiec) - 1op0 - Gotlandia


ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechII, 2piechIork, 3piechI, 2artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 3piechI, 1art0kaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk

II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 4piechIIork, 6piechIork, 2artIkaw, 2sI - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]

NIE UJAWNIANE (z "REZERW")
Garnizon Mińskgardu (Saruman***[Ghashungul]) - 2piechIIork, 2piechIork, 2piech0ork, 1artI, 4art0, 2s0 - Mińskgard


ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: +1mI, 1bI. 2piechIspork. 2artIwarg. 3piechIwarg, 8piechIork. 4piech0ork.
-> KOLABORANCI: brak.
-> MIŃSKGARD: +2sI. +1piechII, 2piechIIork. 2piechIork->2piechIIork; 2piech0ork->piechIIork

ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.

*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k6
+ 1mI, 1bI w 10k6
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7
+ piechota ??? 1 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8

ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k6 robią 2piechIwarg, 6piechIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k6 zrobili +1piechIwarg, 2piechIork
w 10k6 na 10k7 zrobią 1artIzmot [!]
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
w 10k7 wchodzi.
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!

MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artII lub modernizacja artylerii). [zmiana na artII od 10k6]
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).
na 10k7 modernizuję w piechII (cztery).

poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
Odpowiedz
#14
10007

ADNOC

Uderzenie na Samarytan, rajd łupieżczy. Na Amman

POPRAWKA - brak rajdu, zbieranie sił.

Cytat: napisał(a):Rejza I (wódz Szybki Bill *** [Szybki]) - 1piechIIadnoc, 1piechIadnoc, 1piechIIzmot, 1artIzmot - B41->Amman->B41
Rejza II (książę Bagratuni ***** [Specjalista pancerny]) - 1pancIIL, 1piechIIadnoc, 2piechIIzmot, 1artIIzmot - B40-> Amman ->B40

***
Odtworzeniowość ADNOC zostaje oficjalnie ustalona na:
- 1 sprzęt ciężki + 1piechota.zmot, jeśli mają mniej niż 3 sprzęty.
- 1 piechota.adnoc, 1piechota.zmot, jeśli mają 3 sprzęty.

Od chwili przekroczenia "zakupów Uralu..." poziom 50, mają III genkę piechoty i artylerii (do tego czasu, od 10006, II)
Od chwili przekroczenia "zakupów Uralu..." poziom 75, mają +1 sprzęt ciężki co turę (cn. jedną turę).

***************************************
***************************************
***************************************
***************************************
***************************************

Spaliniarze

Blokada Zatoki Perskiej i Neobaktrii.


Atak na bazę morską IRE!

Cytat: napisał(a):Flota Morza Czerwonego (adm. Deacon**** [Starcie flot]) - 1paII, 1paI, 1krIII, 1krII, 6krI, 2loII*, 3niII, 2FT*, 4?FT  - Morze Czerwone
> Bomberzy (Ted**) - 2bIIm
Rabusie Zachodni (gen. Enforcer****) - 4piechIm - ?Morze Czerwone?dalej? -> Berenike -> ?Morze Czerwone?dalej?

Lotnictwo Spaliniarzy (gen. lot. Icanfly [Obserwator]) - 2mIIIc - ???

Flota Zatoki Perskiej (adm. Zastępca) - 1paI, 1krI, 2kr0, 2niII - Zatoka Perska


Cytat: napisał(a):+ Osłona od strony Neobaktrii:
2krI, 2kr0

+baza: 2krI, 2niII, 2FT, 1bIIm
2piechII, 2piechI, 2artII, 2artIIzmot, 2sI; 1piechIm, 2piech0m;


Uzupełnienia: 1niII, 1piechIm, 1bIIm w 10007

Uzupełnienia: 1FT*, 1krI, 2piech0m w 10008

Uzupełnienia: 1FT*, 1krI, 2kr0 w 10009

[jeśli będzie przekroczony Uralopróg 50, w kolejnym roku możliwe w uzupełnieniach są samoloty III generacji]

"+1piechIm są w stanie uzupełniać co turę i 2piech0m co turę. Garnizon jakiś jest, jeśli potrzebny bydzie, wł. z artII (stacjonarną) i piechII (też tylko do pilnowania brzegu, bo takie prikazy)"

Uwaga: krążowniki są uzupełniane [dla 10004+) wyłącznie jeśli były jakieś straty [w 10k2- uzupełnia 10k4, 10k5; (10k3 nieplanowane walki, ale jak są to 10k5); 10k4 - uzupełnia 10k6 itp.]. Jeśli krążowniki uzupełnione, to niszczyciele. Jak nie uzupełniono w danym roku, to przesunięte na następny rok.

Uszkodzenia: naprawa max 2 slotów na raz.

Na 10007 -> jakiekolwiek ataki, to +1paII (dary ze wschodu). +1krIII (wschód), +2krI, +1niII (wschód, ale pomoc technologiczna i komponentowa, składali na miejscu)
Na 10008 -> jakiekolwiek ataki, to +1krII, +1niIII (wschód).

Na 10009 -> jakiekolwiek ataki, to 1loIII*/1loII* (wschód), 1krIII/1krII (wschód), 1niII.
[wyższe wartości, jeśli w 10007 będzie przekroczony Uralopróg 50]
Odpowiedz
#15
10007

ORCZYSYNY:

***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 2paI, 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu]
> Obsserwatorzy - 1s0
Próba ataku na połączone siły na Bałtyku w celu przecięcia szlaków!

+ w budowie: + 2paI (na 10k7). 1paI, 1krI, 1opI (na 10k8). 1paII, 2krII, 2kr0ork (na 10k9).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...

OD 10007 robią III genkę lądowych i mogą robić 3 okręty w slocie. Jak ktoś sprzeda Uralowi III genkę floty, wchodzi im od kolejnej tury.
*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton **) - 1piechIImork, 3piechImork, 2piechIIIork.zmech, 1artIIzmot, 2artII - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku


Walki na dalekiej północy: partyzantka?
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë *** [Arktyczny]) - 2paI, 5krII, 4FT(L) - Morze Barentsa (Nowa Ziemia) [poza mapą]
Desantniki (Sangahyando*** [Arktyczny]) - 2piechIImork - Nowa Ziemia [poza mapą] //”baza” - nie skolonizowanie, nie lekka twierdza, ale ufortyfikowana baza.
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 4opII - Archangielsk
Rezerwa - 1paI uszkodzone - Archangielsk

sloty do 10k7 włącznie:
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII. 1artIIzmot.
w 10k8 wejdzie 1paII, 2krII, 2opII, naprawa uszkodzeń 1paI. 2piechIImork. 1piechIIork.zmech.
w 10k9 wejdzie 2krII, 1opII.
w 10k10 wejdzie 2paII

***

***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 3piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - F100. Budowanie infrastruktury zaopatrzeniowej (od strony I4). Skończą w 10k8 włącznie. Chyba że wcześniej kolonizacja, ale już w 10k8 na początku brak możliwości kolonizowania

*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 10piechIork, 2piechIwarg, 1artIzmot, 3artIwarg, 1sI - Sejny
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 9piechIwarg, 1piech0kaw, 3artIwarg, 1sI - Bielsk
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 4piechIork, 1art0warg - Królewiec

IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 2piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - Sejny

I Korpus Wydzielony (Wielki Durak**) - 3piech0ork - Pribaltwisk
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 1piechIork, 4piech0ork - Bielsk

II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga
Garnizon Królewca (Drug*) - 5piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec

Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno
Orczy osiedleńcy IV (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Lipawa

Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki
> 2mil - Sejny
> 3mil - Wilno

I Horda Osłonowa (Arug) - 1piechIork, 3piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 2piechIork, 4piech0ork, 1art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 1piechIork, 2piech0ork, 1art0 - Lipawa

Lotnicy (Zium* [Specjalista zrzutów]) - 2mI, 2m0, 2bI, 4ST0 - ? ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego

WDW Rezerwy (Truk Docent) - 2piechIspork - Moskwa-Dur kontynentalne, rezerwa w razie przerwania frontu.

Fellbeasts (?Czarnoksiężnik?) - ? - ? (skądś z Mordoru?, widziano ich z daleka z balonów na linii frontu)
Nazwa jednostki nadana przez ludzi z Grosse Koalition, roboczo. Już piąty roboczy rok.

ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechII, 3piechIIork, 3piechI, 1artIIkaw, 1artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 3piechI, 1artIkaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk

II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 5piechIIork, 6piechIork, 1artIIzmot, 2artIkaw, 2sI - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]

NIE UJAWNIANE (z "REZERW")
Garnizon Mińskgardu (Saruman***[Ghashungul]) - 2piechIIork, 2piechIork, 2piech0ork, 1artI, 4art0, 2s0 - Mińskgard


ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: +1mI, 1sI. 2piechIspork. 1artIzmot. 2artIwarg. 2piechIwarg, 6piechIork. 3piech0ork->3piechIork. 4piech0ork.
-> KOLABORANCI: +1mil
-> MIŃSKGARD: +1art0kaw->artIIkaw. +1artIIzmot. +2piechIIork. 2piechIork->2piechIIork;

ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.

*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7
+ 2piechIIspork 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8
+ 2piechIIspork 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8

ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg, od 10k8 robią II)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k7 robią 2piechIIwarg, 6piechIIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)(lub modernizacje. na 10k8 -> na II genkę)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k6 zrobili +1piechIwarg, 2piechIork
w 10k6 na 10k7 zrobią 1artIzmot [!]
na 10k8 zrobią 1artIzmot.
na 10k9 II genka art!
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
w 10k7 wchodzi.
na 10k8 zrobią 3piechIIork.
na 10k9 II genka art!
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!

MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artII lub modernizacja artylerii). [zmiana na artII od 10k6]; na 10k7 [efekt w 10k8] robią 2krII.
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).
na 10k7 modernizuję w piechII (cztery piech w slocie!).
na 10k8 robią 2artIIzmot

poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
Odpowiedz
#16
10008

ADNOC

Uderzenie na Samarytan, rajd łupieżczy. Na Amman

Cytat: napisał(a): napisał(a):Rejza I (wódz Szybki Bill *** [Szybki]) - 1piechIadnoc, 2piechIIzmot, 1artIzmot - B41->Amman->B41
Rejza II (książę Bagratuni ***** [Specjalista pancerny]) - 1pancIIL, 1piechIIIadnoc, 2piechIIadnoc, 2piechIIzmot, 1artIIzmot - B40-> Amman ->B40

***
Odtworzeniowość ADNOC zostaje oficjalnie ustalona na:
- 1 sprzęt ciężki + 1piechota.zmot, jeśli mają mniej niż 3 sprzęty.
- 1 piechota.adnoc, 1piechota.zmot, jeśli mają 3 sprzęty.

Od chwili przekroczenia "zakupów Uralu..." poziom 50, mają III genkę piechoty i artylerii (do tego czasu, od 10006, II) -> Od 10k8!
Od chwili przekroczenia "zakupów Uralu..." poziom 75, mają +1 sprzęt ciężki co turę (cn. jedną turę).

***************************************
***************************************
***************************************
***************************************
***************************************

Spaliniarze

Blokada Zatoki Perskiej i Neobaktrii.


Aktywne zwalczanie żeglugi na Morzu Czerwonym, brak ataków na wybrzeża.

Cytat: napisał(a): napisał(a):Flota Morza Czerwonego (adm. Deacon***** [Starcie flot]) - 1paI, 1krIII, 3krI, 1loII*, 1niIII, 1niII, 3FT*, 3?FT - Morze Czerwone
> Bomberzy (Ted***) - 1bIIm
Rabusie Zachodni (gen. Enforcer****) - 2piechIm, 2piech0m - ?Morze Czerwone?dalej? -> Berenike -> ?Morze Czerwone?dalej?

Lotnictwo Spaliniarzy (gen. lot. Icanfly [Obserwator]) - 2mIIIc - ???

Flota Zatoki Perskiej (adm. Zastępca) - 1krII, 2kr0, 2niII - Zatoka Perska


Cytat: napisał(a): napisał(a):+ Osłona od strony Neobaktrii:
2krI, 2kr0

+baza: 1paII lekko uszkodzone, 1loII* lekko uszkodzone, 2krI, 2niII, 2FT, 1bIIm
2piechII, 2piechI, 2artII, 2artIIzmot, 2sI; 1piechIm, 2piech0m;


Uzupełnienia: 1FT*, 1krI, 2piech0m w 10008

Uzupełnienia: 1FT*, 1krI, 2kr0, 1bIIIm, 1bIIm, 1piechIm w 10009

Uzupełnienia: 1FT, 3krI, 1bIIIm, 1piechIm w 10010

Uzupełnienia: 2krI, 2kr0, 1mIIIc, 2piech0m w 10011

[jeśli będzie przekroczony Uralopróg 50, w kolejnym roku możliwe w uzupełnieniach są samoloty III generacji]

"+1piechIm są w stanie uzupełniać co turę i 2piech0m co turę. Garnizon jakiś jest, jeśli potrzebny bydzie, wł. z artII (stacjonarną) i piechII (też tylko do pilnowania brzegu, bo takie prikazy)"

Uwaga: krążowniki są uzupełniane [dla 10004+) wyłącznie jeśli były jakieś straty [w 10k2- uzupełnia 10k4, 10k5; (10k3 nieplanowane walki, ale jak są to 10k5); 10k4 - uzupełnia 10k6 itp.]. Jeśli krążowniki uzupełnione, to niszczyciele. Jak nie uzupełniono w danym roku, to przesunięte na następny rok.

Uszkodzenia: naprawa max 2 slotów na raz.

Na 10008 -> jakiekolwiek ataki, to +1krII, +1niIII (wschód).

Na 10009 -> jakiekolwiek ataki, to 1loIII* (wschód), 1krIII (wschód), 1niII.
Na 10010 -> jakiekolwiek ataki, to 1paIII (wschód), 1krIII (wschód), 1krII, 1niII.
Odpowiedz