Informacje ogólne
#1
[Obrazek: dwycbqmf7hg41.png?width=960&crop=smart&a...eac24a6189]

Stolica: Syrakuzy
Ustrój: de iure konfederacja niepodległych państw(demokracja zdecentralizowana)
Model gospodarczy: wspólny rynek międzynarodowy(kartelizm)
Język/i urzędowy/e : de iure brak, tyrreo-baleański (angielski z dużą ilością naleciałości języków śródziemnomorskich)


Dane na: 10k4

Ludności : 31.2/35.1
Reputacja: 0
Zamożność: średniozamożny
Poziom mobilizacji: 2. Pobór

Cechy społeczeństwa :
Uwaga: za “status” jeśli chodzi o kraj związkowy, uważamy status quo terytoriów i ustroju, oraz działające połączenie stolica - kraj związkowy.
* Walka w słusznej sprawie! - Interwencje zaczęte przez Stany Zjednoczone Europy nie powodują utraty PP za pokój, o ile lądowe działania wojenne nie dotkną terenów SZE.
* Mamy zawsze rację, nawet wtedy gdy się mylimy - użycie cnoty “waleczni” kosztuje 15 K+ mniej. Każdorazowe użycie generuje nam +5KP. Uwaga: cecha nie gwarantuje tej cnoty automatycznie.
* Służby, mafie i katepanowie - +1 slot wywiadowczy [wymaga nienaruszonego statusu Republiki Cotone i Katepanatu Italii]
* Komunistyczne biedaki - -10% dochodu co turę. Jeśli ktoś naruszył status Komunistycznej Republiki Langwedocji, to nie tracimy tego tylko mamy wciąż.
* HEEEJ SOKOŁY! - +1 do limitu produkcji lotnictwa [wymaga nienaruszonego statusu Hetmanatu Kozackiego]
* Sherry i wielbłądy - Jeśli mamy PP za konsumpcję, otrzymujemy +1DP [wymaga nienaruszonego statusu Tuaregii, Tortugi i Andalus]
* Fundamentalistyczny, merkelistyczny islam - Prowincje Adalia i Karakassa są razem jak dodatkowe Centrum Finansowe [wymaga nienaruszonego statusu Sułtanatu Rum]
* Wygadani i weseli Grecy - Reżimowa propaganda kosztuje nas 5KP mniej [wymaga nienaruszonego statusu Ateńskiego Polis i Metaks]
* Wybuchowa mieszanka kulturowo-narodowościowo-religijna - +9K+ co turę. -1 stabilności co turę.
* Tradycje Sixth Fleet - jeśli zapłacimy dodatkowe +10% ceny, to pancerniki i lotniskowce robimy turę szybciej.
* Mauzoleum Admirał Shih - +1 wpływu u NPCów [nie co turę, po prostu mamy od razu 1 więcej] pirackich póki posiadamy Mauzoleum. Podnoszenie umiejętności admirałów kosztuje 10K+ mniej [wymaga posiadania prowincji Tortuga (C20)]
* Szukamy wojny do szerzenia demokracji (cecha czasowa, znika jak będziemy na jakiejś wojnie) - -2KP za każdy kraj biorący udział w wojnie w której nie bierzemy udziału, jeśli w turze nie weźmiemy udziału w żadnej wojnie. [20KP zamieniamy na -1 stabilności!]
* Wielka Kolonizacja! (10k0-10k2) - Jeśli kolonizujemy kompletnie nowe terytorium drogą morską, wymagane PK do skolonizowania to tylko 8, a nie 10. W skolonizowanych tak prowincjach* startujemy z 2WP, a nie z 1. [definicja kompletnie nowego terytorium: nie jest połączone i w przewidywalnej przyszłości nie połączy się z obecnie istniejącym państwem-częścią składową SZE**] Uwaga: jeśli kolonizujemy terytorium leżące nad akwenem na którym jeszcze nie leży żadne nasze terytorium, wymagane PK spadają do 6, a pierwsza tak skolonizowana prowincja ma 3WP.

Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>

Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>

Struktura narodowościowa :
  • Europejczycy - 14%
  • Sycyljanie - 8%
  • Włosi - 2%
  • Kozacy - 6%
  • Tuaregowie - 6%
  • Turcy - 11%
  • Grecy - 5%
  • Metaksańczycy - 4%
  • Lesbijki - 7%
  • Italijczycy - 3%
  • Francuzi - 2%
  • Proletariat nie ma ojczyzny - 9%
  • Piraci Tortuganie - 6%
  • Piraci Andaluzyjczycy - 3%
  • Kartagińczycy - 3%
  • Egipcjanki - 4%
  • Euroafrykańczycy - 3%
  • Gondorczycy - 2%
  • Samarytanie - 1%
  • Neobaktryjczycy - 1%
  • Inne - 1%

Struktura religijna :
  • Islam tradycyjny - 2%
  • Islam merkeyzm - 14%
  • Chrześcijaństwo - 6%
  • Buddyzm - 2%
  • Krzewiciele pokoju [z Sboru] - 19%
  • Animizm - 1%
  • Zaprzysiężeni - 5%
  • Eklezja floriańska - 4%
  • Bractwo Szakala - 2%
  • Herokult - 2%
  • Technomanci - 2%
  • Napoleoniści - 5%
  • Mammonizm - 3%
  • Neopunicki Zoroastryzm - 5%
  • Tolkieniści - 2%
  • Ponyteizm -2%
  • Samarytanizm (judaizm samarytański) - 2%
  • Modne wierzenia z Neobaktrii - 7%
  • Religia to fałszywy konstrukt który służy do utrzymywania ludu w posłuchu! - 8%
  • Kult Sigmara - 2%
  • Kult Necoho - 2%
  • Inne - 3%
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Informacje ogólne - przez Milord - 2022-09-29, 12:12
RE: Informacje ogólne - przez Milord - 2022-09-29, 12:12
RE: Informacje ogólne - przez Milord - 2022-09-29, 12:23
RE: Informacje ogólne - przez Milord - 2022-09-29, 12:28