Stolica: Syrakuzy
Ustrój: de iure konfederacja niepodległych państw(demokracja zdecentralizowana)
Model gospodarczy: wspólny rynek międzynarodowy(kartelizm)
Język/i urzędowy/e : de iure brak, tyrreo-baleański (angielski z dużą ilością naleciałości języków śródziemnomorskich)
Dane na: 10k4
Ludności : 31.2/35.1
Reputacja: 0
Zamożność: średniozamożny
Poziom mobilizacji: 2. Pobór
Cechy społeczeństwa :
Uwaga: za “status” jeśli chodzi o kraj związkowy, uważamy status quo terytoriów i ustroju, oraz działające połączenie stolica - kraj związkowy.
* Walka w słusznej sprawie! - Interwencje zaczęte przez Stany Zjednoczone Europy nie powodują utraty PP za pokój, o ile lądowe działania wojenne nie dotkną terenów SZE.
* Mamy zawsze rację, nawet wtedy gdy się mylimy - użycie cnoty “waleczni” kosztuje 15 K+ mniej. Każdorazowe użycie generuje nam +5KP. Uwaga: cecha nie gwarantuje tej cnoty automatycznie.
* Służby, mafie i katepanowie - +1 slot wywiadowczy [wymaga nienaruszonego statusu Republiki Cotone i Katepanatu Italii]
* Komunistyczne biedaki - -10% dochodu co turę. Jeśli ktoś naruszył status Komunistycznej Republiki Langwedocji, to nie tracimy tego tylko mamy wciąż.
* HEEEJ SOKOŁY! - +1 do limitu produkcji lotnictwa [wymaga nienaruszonego statusu Hetmanatu Kozackiego]
* Sherry i wielbłądy - Jeśli mamy PP za konsumpcję, otrzymujemy +1DP [wymaga nienaruszonego statusu Tuaregii, Tortugi i Andalus]
* Fundamentalistyczny, merkelistyczny islam - Prowincje Adalia i Karakassa są razem jak dodatkowe Centrum Finansowe [wymaga nienaruszonego statusu Sułtanatu Rum]
* Wygadani i weseli Grecy - Reżimowa propaganda kosztuje nas 5KP mniej [wymaga nienaruszonego statusu Ateńskiego Polis i Metaks]
* Wybuchowa mieszanka kulturowo-narodowościowo-religijna - +9K+ co turę. -1 stabilności co turę.
* Tradycje Sixth Fleet - jeśli zapłacimy dodatkowe +10% ceny, to pancerniki i lotniskowce robimy turę szybciej.
* Mauzoleum Admirał Shih - +1 wpływu u NPCów [nie co turę, po prostu mamy od razu 1 więcej] pirackich póki posiadamy Mauzoleum. Podnoszenie umiejętności admirałów kosztuje 10K+ mniej [wymaga posiadania prowincji Tortuga (C20)]
* Szukamy wojny do szerzenia demokracji (cecha czasowa, znika jak będziemy na jakiejś wojnie) - -2KP za każdy kraj biorący udział w wojnie w której nie bierzemy udziału, jeśli w turze nie weźmiemy udziału w żadnej wojnie. [20KP zamieniamy na -1 stabilności!]
* Wielka Kolonizacja! (10k0-10k2) - Jeśli kolonizujemy kompletnie nowe terytorium drogą morską, wymagane PK do skolonizowania to tylko 8, a nie 10. W skolonizowanych tak prowincjach* startujemy z 2WP, a nie z 1. [definicja kompletnie nowego terytorium: nie jest połączone i w przewidywalnej przyszłości nie połączy się z obecnie istniejącym państwem-częścią składową SZE**] Uwaga: jeśli kolonizujemy terytorium leżące nad akwenem na którym jeszcze nie leży żadne nasze terytorium, wymagane PK spadają do 6, a pierwsza tak skolonizowana prowincja ma 3WP.
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
- Europejczycy - 14%
- Sycyljanie - 8%
- Włosi - 2%
- Kozacy - 6%
- Tuaregowie - 6%
- Turcy - 11%
- Grecy - 5%
- Metaksańczycy - 4%
- Lesbijki - 7%
- Italijczycy - 3%
- Francuzi - 2%
- Proletariat nie ma ojczyzny - 9%
- Piraci Tortuganie - 6%
- Piraci Andaluzyjczycy - 3%
- Kartagińczycy - 3%
- Egipcjanki - 4%
- Euroafrykańczycy - 3%
- Gondorczycy - 2%
- Samarytanie - 1%
- Neobaktryjczycy - 1%
- Inne - 1%
Struktura religijna :
- Islam tradycyjny - 2%
- Islam merkeyzm - 14%
- Chrześcijaństwo - 6%
- Buddyzm - 2%
- Krzewiciele pokoju [z Sboru] - 19%
- Animizm - 1%
- Zaprzysiężeni - 5%
- Eklezja floriańska - 4%
- Bractwo Szakala - 2%
- Herokult - 2%
- Technomanci - 2%
- Napoleoniści - 5%
- Mammonizm - 3%
- Neopunicki Zoroastryzm - 5%
- Tolkieniści - 2%
- Ponyteizm -2%
- Samarytanizm (judaizm samarytański) - 2%
- Modne wierzenia z Neobaktrii - 7%
- Religia to fałszywy konstrukt który służy do utrzymywania ludu w posłuchu! - 8%
- Kult Sigmara - 2%
- Kult Necoho - 2%
- Inne - 3%