2022-10-22, 21:34
10000
Nasi przedstawiciele policji religijnej trudniący się wspieraniem straży granicznej dokonali interesujących obserwacji na wyspie Rugia (F58). Otóż po pierwsze - odkryto tunel drogowy, ze zbrojonym betonem, łączący wyspę ze stałym lądem! Ewidymalnie jest dzieło sprzed Upadku albo coś podobnego, ale zapewnia nam dostęp do tej wyspy!
Poza tym należy zaznaczyć, że ocenia się - i nie że tylko my, bo okazjonalnie wyspę nawiedzają żeglarze z innych krajów - że na wyspie działa liczna i prężna organizacja, hmm, plemienno-rodowa. Jest to kilka grodów i parę wielkich świątyń NIEWIERNYCH - włącznie z wielką świątynią "Światowita" w Arkonie. Nasze wstępne rozpytywania czy nie przyjęliby animizmu do serca... cóż, zostały publicznie i jawnie wyśmiane (a pytaliśmy potajemnie, więc to przez NIEWIERNYCH! wyszły na światło dzienne).
NIEWIERNI! z Rugii wydają się mieć relatywnie zaawansowany system uprawy roli, a do tego mają kilka prawie-fabryk, które dadzą się szybko zmodernizować. Co cieszy, posiadają mało nowoczesnej [w znaczeniu: palnej, jak generacja 0] broni.
... są pogłoski że w świątynie fałszywego bóstwa w Arkonie są zgromadzone znaczne skarby.
//Możemy Rugię kolonizować "lądowo", jakbyśmy mieli granicę przez jedną prowincję (Windham).
Jeśli będziemy mieli 5PK w Rugii, możemy ją przyłączyć... o ile sobie jakoś poradzimy z miejscowymi. Rugia po przyłączeniu może generować 2WP zamiast 1, jeśli sobie dobrze poradzimy...
Nasi przedstawiciele policji religijnej trudniący się wspieraniem straży granicznej dokonali interesujących obserwacji na wyspie Rugia (F58). Otóż po pierwsze - odkryto tunel drogowy, ze zbrojonym betonem, łączący wyspę ze stałym lądem! Ewidymalnie jest dzieło sprzed Upadku albo coś podobnego, ale zapewnia nam dostęp do tej wyspy!
Poza tym należy zaznaczyć, że ocenia się - i nie że tylko my, bo okazjonalnie wyspę nawiedzają żeglarze z innych krajów - że na wyspie działa liczna i prężna organizacja, hmm, plemienno-rodowa. Jest to kilka grodów i parę wielkich świątyń NIEWIERNYCH - włącznie z wielką świątynią "Światowita" w Arkonie. Nasze wstępne rozpytywania czy nie przyjęliby animizmu do serca... cóż, zostały publicznie i jawnie wyśmiane (a pytaliśmy potajemnie, więc to przez NIEWIERNYCH! wyszły na światło dzienne).
NIEWIERNI! z Rugii wydają się mieć relatywnie zaawansowany system uprawy roli, a do tego mają kilka prawie-fabryk, które dadzą się szybko zmodernizować. Co cieszy, posiadają mało nowoczesnej [w znaczeniu: palnej, jak generacja 0] broni.
... są pogłoski że w świątynie fałszywego bóstwa w Arkonie są zgromadzone znaczne skarby.
//Możemy Rugię kolonizować "lądowo", jakbyśmy mieli granicę przez jedną prowincję (Windham).
Jeśli będziemy mieli 5PK w Rugii, możemy ją przyłączyć... o ile sobie jakoś poradzimy z miejscowymi. Rugia po przyłączeniu może generować 2WP zamiast 1, jeśli sobie dobrze poradzimy...