2022-12-04, 13:50
10001/10002
Efendi, dokopaliśmy tym wstrętnym poganom! Tym tolkienistom, śmiesznym wyznawcom nieistniejącej religii. Ich reżim, głośno szczekający, pod jednym dotknięciem dżihadu zwinął się jak domek z kart!* Wszyscy pobożni muzułmanie się ratują, inni mieszkańcy Porty zresztą też: Rohirrimowie byli znani ze swojego zadufania, pogardy dla innych i tym podobnych...
...dobrze im tak!
Poza tym udało nam się relatywnie szybko przejąć "kopalnie" w Feoroland!
//*pobożni muzułmanie udają że Porta to walczyła z Rohirrimami sama, nie było tam żadnych pogan z Qin i heretyków z NATO. Najwyżej byli ratowani przez Rohirrimów "dla większego dobra", jak w wypadku tranzytu lądem do Hetmanatu.
Efekty na 10002 [KP sa to dodawane, to odejmowane, bo to różne części składowe, by gracz wiedział co go i za co boli]:
*) Brak PP z pokoju na 10002: przypominam o dżihadzie, nie został ogłoszony.
*) +1 stabilności. +5 KP.
*) -10KP (bo to zezwolenie na tranzyt do Hetmanatu poszło nieoficjalnie, ale ludzie widzą że jakiś kontakt dyplomatyczny był).
*) +5KP LUB +10K+ --- (wiersze o zwycięstwie; te K+ TO JEST DOCHÓD.
*) +5 mln $, +3K+ z kopalni Feorlond. Dopłacając 1 mln $ możesz to zamienić na 1j. surowca rzadkiego, liczonego jakby był wydobywany w 10001 roku (10002 gotowy do użycia, nie możesz go sprzedać...).
Efendi, dokopaliśmy tym wstrętnym poganom! Tym tolkienistom, śmiesznym wyznawcom nieistniejącej religii. Ich reżim, głośno szczekający, pod jednym dotknięciem dżihadu zwinął się jak domek z kart!* Wszyscy pobożni muzułmanie się ratują, inni mieszkańcy Porty zresztą też: Rohirrimowie byli znani ze swojego zadufania, pogardy dla innych i tym podobnych...
...dobrze im tak!
Poza tym udało nam się relatywnie szybko przejąć "kopalnie" w Feoroland!
//*pobożni muzułmanie udają że Porta to walczyła z Rohirrimami sama, nie było tam żadnych pogan z Qin i heretyków z NATO. Najwyżej byli ratowani przez Rohirrimów "dla większego dobra", jak w wypadku tranzytu lądem do Hetmanatu.
Efekty na 10002 [KP sa to dodawane, to odejmowane, bo to różne części składowe, by gracz wiedział co go i za co boli]:
*) Brak PP z pokoju na 10002: przypominam o dżihadzie, nie został ogłoszony.
*) +1 stabilności. +5 KP.
*) -10KP (bo to zezwolenie na tranzyt do Hetmanatu poszło nieoficjalnie, ale ludzie widzą że jakiś kontakt dyplomatyczny był).
*) +5KP LUB +10K+ --- (wiersze o zwycięstwie; te K+ TO JEST DOCHÓD.
*) +5 mln $, +3K+ z kopalni Feorlond. Dopłacając 1 mln $ możesz to zamienić na 1j. surowca rzadkiego, liczonego jakby był wydobywany w 10001 roku (10002 gotowy do użycia, nie możesz go sprzedać...).