Wydarzenia - Rycerze Gondoru
#1
10002

Królestwo Rohirrimów stało się krajem o dominujących wpływach w Gondorze.

//
O czym nie wspomniałem wcześniej, ale tu warto zaznaczyć, Rohirrimowie otrzymują +1 Wpływu.* [TF]

Za sam wpływ+ reputację:

Cytat:(+) Fortyfikacje kosztują 1 mln $ mniej za linię, 2 mln $ mniej za twierdzę.
(+) +1Z produkcji zaopatrzenia ze slota.


Za Dominację (skreślone to co nie działa, pogrubione to co istotne):

Cytat:(+) Specjalizacja piechoty: kawaleria kosztuje 2 mln $ mniej (dla 0 i I generacji kosztuje tylko 1 mln $ mniej).
(+) Jednostek piechoty o specjalizacji: kawaleria można robić w slocie o 2 więcej niż wynika z “gołych” możliwości dla piechoty.
(+) +1Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Kumuluje się z bonusem za posiadanie Rycerzy Gondoru w strefie wpływów.
(+) +1 reputacji co turę. Wartość liczymy na początku tury (razem z PP) i nie może być wyższa niż 2 -> dla więcej niż “2” bonus nie działa.
(-) -1 wpływu w Gondorze co turę.

Pogrubione działa już w turze 10002 (tak samo jak bonusy).

Proszę pamiętać o:

Cytat:Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10)
Cytat:Kraj DOMINUJĄCY nie ma absolutnie żadnych dodatkowych korzyści mechanicznych z dominowania Rycerzy Gondoru (w tym tych zapisanych w zasadach). Możliwe jest uzyskanie pewnych koneksji dyplomatycznych, ale nie jest to automatyczne i zależy również od poziomu wpływu (i zwłaszcza reputacji).
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Wydarzenia - Rycerze Gondoru - przez prehi - 2022-12-20, 20:17
RE: Wydarzenia - Rycerze Gondoru - przez prehi - 2023-02-21, 19:23