Rajdy orków i piratów
#4
10k2:

-> atak orków na Rzeczywspólną, zgodnie z wojną domową i Wielką Zdradą. 44 piech0ork, 5piechIork

-> Na Gondor nie atakuje, ale manifestuje obecność na granicy 6piech0ork, 2piechIork. Do tego milicje orcze (milicje i piech0ork).

-> Okręty orcze pływające poza port w Kronsztadzie. 2pa0, 2krI, 4kr0ork. Tylko pływające na krótkie rejsy i straszące wszystkich dookoła.

-> atak 1piech0ork na Front Grant. Zmasakrowani, ale Fennia musi mieć je aktywne i nie może ich użyć gdzie indziej (przez to nawet nie pomyślano o przerzuceniu do np. Rzeczwspólnej). Na Graceland nie atakują, ale dwa zgrupowania po 2piech0ork (i milicja od strony macierzystej) blokują działania.

-> rajdy ADNOC na Samarytan (~Jordania). z 4-5 zmotów, do tego atak spaliniarzy na wybrzeżu - zmuszenie do rozdzielenia sił.

-> Atak na port Izydarian, dużo Spalinairzy.

-> Sealand: ?

-> Wako han: ?

EDIT:
Spaliniarze - suplement budowlany

+1piechIm są w stanie uzupełniać co turę i 2piech0mm co turę. Garnizon jakiś jest, jeśli potrzebny bydzie, wł. z artII (stacjonarną) i piechII (też tylko do pilnowania brzegu, bo takie prikazy)

Uwaga: krążowniki są uzupełniane [dla 10004+) wyłącznie jeśli były jakieś straty [w 10k2- uzupełnia 10k4, 10k5; (10k3 nieplanowane walki, ale jak są to 10k5); 10k4 - uzupełnia 10k6 itp.]. Jeśli krążowniki uzupełnione, to niszczyciele. Jak nie uzupełniono w danym roku, to przesunięte na następny rok.

Uszkodzenia: naprawa max 2 slotów na raz.

Na 10003 -> nie zamierzają nic robić (patrole z daleka, głównie lotnicze na Morzu Czerwonym + krążowniki z daleka na Samarytan i Neobaktrię), więc naprawy uszkodzeń do końca. Łącznie mają 1paI, 2krI, 2kr0, 2niII, parę FT zwykłych, 2bIIm+1mIIIc (rezerwowe + po naprawach, baza Sokotra) + to co z rozpiski i napraw.
Na 10004 -> jakiekolwiek ataki, to +1krII z darów ze wschodu (hehe), +1kr0, +1FT*
Na 10005 -> jakiekolwiek ataki, to +1krI, +1niII (wschód, ale pomoc technologiczna i komponentowa, składali na miejscu)
Na 10006 -> jakiekolwiek ataki, to +1loII* (dary ze wschodu które musiały być dopracowane). +1krII (wschód), +1krI, +1kr0
Na 10007 -> jakiekolwiek ataki, to +1paII (dary ze wschodu). +1krIII (wschód), +2krI, +1niII (wschód, ale pomoc technologiczna i komponentowa, składali na miejscu)


******************************
"Ghashungul" - "Ognisty czarnoksiężnik". Operujący "magią", tj. napalmem i lepszy w prochu i "sztuczkach".
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2022-11-05, 04:03
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2022-11-05, 04:14
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2022-11-26, 23:23
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2022-12-22, 17:43
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-01-24, 16:51
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-02-15, 11:26
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-02-28, 02:59
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-03-02, 01:42
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-03-12, 14:49
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-04-24, 21:06
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-04-24, 22:17
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-06-12, 23:10
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-06-12, 23:53
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-07-09, 21:20
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-08-05, 00:21
RE: Rajdy orków i piratów - przez prehi - 2023-09-16, 17:16