10k3:
-> brak rajdów Samarytan i Spaliniarzy!
-> Sealand: ? co gracze? Jak nic, to na razie cicho
-> Wako han: ? co gracze? Jak nic, to atak na linie komunikacyjne Tuul i zgarnięcie ich FT.
***
-> ORCZYSYNY:
***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj) - 2pa0, 1lo0, 3krI, 4kr0ork - Dol Russgur [+3kr0ork w rezerwie, 1op0 w ochronie portu](dobudowano 1krI)
> Obsserwatorzy - 1s0
+ w budowie: 1pa0, 2krI, 1niI[budowa tegoroczna] (na 10k4), 2pa0, 1op0 [budowa tegoroczna] (na 10k5).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...
*) Orkowie morscy z archangielska mają techy I i II, ale ruszą się najwcześniej w 10k4. Przedtem jakieś pogłoski, potem w 10k4 info o atakach orczych w I2 (na wschodzie i napotkani zwiadowcy przy "Ludach Północy". W 10k5 (?) atak wzdłuż wybrzeża, lecą niby na pewniaka (pewni siebie), 1paI, 1krII, 2krI, 1FT(L), 2FT i 2piechImork.
Mogliby rzucić więcej, ale ich krII i reszta FT(L) walczy w okolicy Nowej Ziemi z niedźwiadkami ze Svalbardu.
***) na lądzie [tylko uderzeniowe, bez milicji dla "rdzenniaków"]:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 1piechIork, 2piech0ork - I4? zwiad i straszenie //1piechIork, 2piech0ork to uzupełnienia
*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik **** [Upiór][Ghashungul]) - 2piechIork, 5piech0ork, 2art0warg - Królewiec
II Armia Mordoru (Khamûl **** [Upiór][Kawalerzysta]) - 2piechIwarg, 1piech0warg, 4piech0ork, 2art0warg - Bielsk //+2piechIwarg. Szykują się 1piech0kaw z kolaborantów.
> 2piech0ork - Mińsk
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak) - 3piech0ork - Lidzybark --- pamiętać o Danzie i małym rajdziku na pół kraju, wycofanie jak nadejdzie duży korpus.
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 2piech0ork - Sejny
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 4piech0ork - Pribaltwisk
IV Armia Mordoru (Fuinur ** [Upiór]) - 4piech0ork - Sejny
II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga //z przejętych
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 1piech0, 2art0 - Ryga // "zwykłe" z kolaborantów, częściowo przybyło " z kraju". Szykują się 1art0kaw, 1piech0, 1mil z kolaborantów.
Garnizon Królewca (Drug) - 2piechIork, 1piech0, 2piech0ork, 2art0, 1s0 - Królewiec // "zwykłe" z kolaborantów, częściowo przybyło " z kraju". Szykują się 1piech0 z kolaborantów.
Oddział Wydzielony "Wilno" (Dummkopf) - 2piech0ork - Wilno
Orczy osiedleńcy (brak) - 1piech0ork, 2mil.ork - Rzeżywsk
Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos) - 1mil.kaw, 1mil - Sołeczniki // z kolaborantów. Szykują się 1mil.kaw, 1mil, 1piech0kaw z kolaborantów.
> 1mil - Sejny
I Horda Osłonowa (Arug) - 3piech0ork, 1art0 - Kiewsk //1piech0ork - posiłki
II Horda Osłonowa (Brug) - 4piech0ork, 1art0 - I6 //2piech0ork - posiłki
III Horda Osłonowa (Crug) - 3piech0ork, 1art0 - Lipawa //nowosformowane
ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 4piechIork, 2piechI, 2art0kaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 2piechIork, 2piechI, 1art0kaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piech0ork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piech0ork, 1mil - Twierdzańsk
do dania:
nic
ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: 2piechIwarg, 4piechIork, 12piech0ork, 4art0warg, 1s0 (+ balony floty)
-> KOLABORANCI (starzy (art, pomieszane z orkami, ok 2/3 orków) i nowi (gł. tworzone): 5art0 [5k kolaborantów już dawniej]+ 1piech0, 1mil.kaw, 2mil gotowe +2piech0kaw, 2piech0, 1mil.kaw, 2mil tworzone
-> MIŃSKGARD: 1piechI, 1piechIork, 1 modernizacja orków (1piech0ork wycofano do kraju, w zamian wysłano świeżo zmodernizowane). 1mil przysłano, tak jak 1s0.
ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 8 (6xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.
*) Tworzone i przeszkalane 2ST0, 2piechIspork + drugie tyle jest. W 10004 gotowe do użycia 4ST0 i 4piechIspork, potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
Do tego jest już gotowe i będzie załączone w misji 2m0, 1b0.
ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią artIwarg)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k3 już robią 2piechIwarg, 2piechIork, 4piech0ork; w 10k4 2piechIwarg, 6piechIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k4 zaczną robić kolejne 2piech0, 1piech0kaw kolaborantów, potem wolny lub uszkodzenia)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu.
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu.
MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artI lub modernizacja artylerii).
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu.
poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
Reszta - zaopatrzenie
*** *** ***
Podstawa obliczeniowa: razem wychodzi że orkowie mieli sił lądowych około miliona, z czego koło 100k luda artylerii. Odtworzenia na poziomie 12-15%. Początkowo odtwarzane głównie na poziomie sił użytych + rozbudowa (np. skokowa budowa floty). Teraz są na pełnych obrotach.
Czyli 900k (~) dla Moskwa-Dur i Mińskgardu + 12-15% co turę
-> brak rajdów Samarytan i Spaliniarzy!
-> Sealand: ? co gracze? Jak nic, to na razie cicho
-> Wako han: ? co gracze? Jak nic, to atak na linie komunikacyjne Tuul i zgarnięcie ich FT.
***
-> ORCZYSYNY:
***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj) - 2pa0, 1lo0, 3krI, 4kr0ork - Dol Russgur [+3kr0ork w rezerwie, 1op0 w ochronie portu](dobudowano 1krI)
> Obsserwatorzy - 1s0
+ w budowie: 1pa0, 2krI, 1niI[budowa tegoroczna] (na 10k4), 2pa0, 1op0 [budowa tegoroczna] (na 10k5).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...
*) Orkowie morscy z archangielska mają techy I i II, ale ruszą się najwcześniej w 10k4. Przedtem jakieś pogłoski, potem w 10k4 info o atakach orczych w I2 (na wschodzie i napotkani zwiadowcy przy "Ludach Północy". W 10k5 (?) atak wzdłuż wybrzeża, lecą niby na pewniaka (pewni siebie), 1paI, 1krII, 2krI, 1FT(L), 2FT i 2piechImork.
Mogliby rzucić więcej, ale ich krII i reszta FT(L) walczy w okolicy Nowej Ziemi z niedźwiadkami ze Svalbardu.
***) na lądzie [tylko uderzeniowe, bez milicji dla "rdzenniaków"]:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 1piechIork, 2piech0ork - I4? zwiad i straszenie //1piechIork, 2piech0ork to uzupełnienia
*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik **** [Upiór][Ghashungul]) - 2piechIork, 5piech0ork, 2art0warg - Królewiec
II Armia Mordoru (Khamûl **** [Upiór][Kawalerzysta]) - 2piechIwarg, 1piech0warg, 4piech0ork, 2art0warg - Bielsk //+2piechIwarg. Szykują się 1piech0kaw z kolaborantów.
> 2piech0ork - Mińsk
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak) - 3piech0ork - Lidzybark --- pamiętać o Danzie i małym rajdziku na pół kraju, wycofanie jak nadejdzie duży korpus.
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 2piech0ork - Sejny
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 4piech0ork - Pribaltwisk
IV Armia Mordoru (Fuinur ** [Upiór]) - 4piech0ork - Sejny
II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga //z przejętych
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 1piech0, 2art0 - Ryga // "zwykłe" z kolaborantów, częściowo przybyło " z kraju". Szykują się 1art0kaw, 1piech0, 1mil z kolaborantów.
Garnizon Królewca (Drug) - 2piechIork, 1piech0, 2piech0ork, 2art0, 1s0 - Królewiec // "zwykłe" z kolaborantów, częściowo przybyło " z kraju". Szykują się 1piech0 z kolaborantów.
Oddział Wydzielony "Wilno" (Dummkopf) - 2piech0ork - Wilno
Orczy osiedleńcy (brak) - 1piech0ork, 2mil.ork - Rzeżywsk
Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos) - 1mil.kaw, 1mil - Sołeczniki // z kolaborantów. Szykują się 1mil.kaw, 1mil, 1piech0kaw z kolaborantów.
> 1mil - Sejny
I Horda Osłonowa (Arug) - 3piech0ork, 1art0 - Kiewsk //1piech0ork - posiłki
II Horda Osłonowa (Brug) - 4piech0ork, 1art0 - I6 //2piech0ork - posiłki
III Horda Osłonowa (Crug) - 3piech0ork, 1art0 - Lipawa //nowosformowane
ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 4piechIork, 2piechI, 2art0kaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 2piechIork, 2piechI, 1art0kaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piech0ork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piech0ork, 1mil - Twierdzańsk
do dania:
nic
ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: 2piechIwarg, 4piechIork, 12piech0ork, 4art0warg, 1s0 (+ balony floty)
-> KOLABORANCI (starzy (art, pomieszane z orkami, ok 2/3 orków) i nowi (gł. tworzone): 5art0 [5k kolaborantów już dawniej]+ 1piech0, 1mil.kaw, 2mil gotowe +2piech0kaw, 2piech0, 1mil.kaw, 2mil tworzone
-> MIŃSKGARD: 1piechI, 1piechIork, 1 modernizacja orków (1piech0ork wycofano do kraju, w zamian wysłano świeżo zmodernizowane). 1mil przysłano, tak jak 1s0.
ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 8 (6xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.
*) Tworzone i przeszkalane 2ST0, 2piechIspork + drugie tyle jest. W 10004 gotowe do użycia 4ST0 i 4piechIspork, potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
Do tego jest już gotowe i będzie załączone w misji 2m0, 1b0.
ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią artIwarg)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k3 już robią 2piechIwarg, 2piechIork, 4piech0ork; w 10k4 2piechIwarg, 6piechIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k4 zaczną robić kolejne 2piech0, 1piech0kaw kolaborantów, potem wolny lub uszkodzenia)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu.
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu.
MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artI lub modernizacja artylerii).
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu.
poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
Reszta - zaopatrzenie
*** *** ***
Podstawa obliczeniowa: razem wychodzi że orkowie mieli sił lądowych około miliona, z czego koło 100k luda artylerii. Odtworzenia na poziomie 12-15%. Początkowo odtwarzane głównie na poziomie sił użytych + rozbudowa (np. skokowa budowa floty). Teraz są na pełnych obrotach.
Czyli 900k (~) dla Moskwa-Dur i Mińskgardu + 12-15% co turę