2023-01-28, 00:28
Ja wiem co można poradzić:
1) Przestać dłubać przy zasadach i nie zmieniać nic przez jakieś 3 edycje, to może wtedy w końcu zapamiętamy jak co ma działać.
2) Sprawdzać sobie samemu budżet przez deadlinem wojennym - wyłapałem u siebie sporo błędów ale i tak nie wszystkie.
Większość błędów które robię wynika albo z dużej ilości zasad o których nie pamiętam (pkt 1), albo ze zbyt dużej ilości pozycji w budżecie (tu pomaga pkt 2). Jak komuś przeszkadza, że budżet trudno ogarnąć, to niech sobie odhaczy opcję "pokaż źródlo", żeby przy edycji widzieć wszystko w formie:
Wzór: (mln; KP; K+; Z; P)
zamiast
Wzór: (mln; [color =#c10300]KP[/color]; K+; [color =#c10300]Z[/color]; P)
bo może w tym problem.
Poza tym, co już pisałem Prehiemu, uważam, że powinniśmy się umówić, że za każdy wyłapany błąd w budżecie sprawdzany wpłaca 5 zł na cele charytatywne.
1) Przestać dłubać przy zasadach i nie zmieniać nic przez jakieś 3 edycje, to może wtedy w końcu zapamiętamy jak co ma działać.
2) Sprawdzać sobie samemu budżet przez deadlinem wojennym - wyłapałem u siebie sporo błędów ale i tak nie wszystkie.
Większość błędów które robię wynika albo z dużej ilości zasad o których nie pamiętam (pkt 1), albo ze zbyt dużej ilości pozycji w budżecie (tu pomaga pkt 2). Jak komuś przeszkadza, że budżet trudno ogarnąć, to niech sobie odhaczy opcję "pokaż źródlo", żeby przy edycji widzieć wszystko w formie:
Wzór: (mln; KP; K+; Z; P)
zamiast
Wzór: (mln; [color =#c10300]KP[/color]; K+; [color =#c10300]Z[/color]; P)
bo może w tym problem.
Poza tym, co już pisałem Prehiemu, uważam, że powinniśmy się umówić, że za każdy wyłapany błąd w budżecie sprawdzany wpłaca 5 zł na cele charytatywne.