2023-04-03, 21:25
10005
Zakończył się proces budowania wielu fabryk amunicyjnych zgrupowanych niejako w centrum, w trzech prowincjach: Hurghada, Teby i Berenike. Dało to wbrew pozorom całkiem niezłą efektywność fabryk (są zbudowane w najlepszych miejscach w kontekście dostępności logistyki i surowców), lecz niestety sprawiło że cała misterna siatka centrum jest z jednej strony trudniejsza do całkowitego zniszczenia, ale łatwiejsza do zakłócenia w działaniu...
//
+2Z na inaugurację produkcji w 10005!
+cecha jawna (działa od budżetu 10006):
+ Centrum produkcji amunicji - +3Z w produkcji zaopatrzenia ze slota. Jeśli nic nie produkujemy w slotach, produkcja bazowa daje nam 4Z więcej. -3% dochodu. [pozytywny efekt wymaga posiadania i kontrolowania: Hurghada, Teby i Berenike. Posiadanie i kontrolowanie tylko dwóch prowincji zmniejsza efekt pozytywny o połowę, tylko jednej lub zera: kasuje go]
Uwzględniłem posiadane już technologie [a jeśli gracz zmieni budżet na 10005 w kwestii technologii, cecha zacznie działać od 10007]. Każda kolejna* technologia zwiększająca liczbę slotów lub dająca dodatkowe DP może (ale nie musi) zwiększyć wydajność produkcji/zmniejszyć stratę dochodu (efektywnie od tury po zbadaniu, jeśli gracz przypomni o upgrade w turze zbadania). Wybór zmiany należy do MG.
*- jeśli jakaś oczywiście jest!
Zakończył się proces budowania wielu fabryk amunicyjnych zgrupowanych niejako w centrum, w trzech prowincjach: Hurghada, Teby i Berenike. Dało to wbrew pozorom całkiem niezłą efektywność fabryk (są zbudowane w najlepszych miejscach w kontekście dostępności logistyki i surowców), lecz niestety sprawiło że cała misterna siatka centrum jest z jednej strony trudniejsza do całkowitego zniszczenia, ale łatwiejsza do zakłócenia w działaniu...
//
+2Z na inaugurację produkcji w 10005!
+cecha jawna (działa od budżetu 10006):
+ Centrum produkcji amunicji - +3Z w produkcji zaopatrzenia ze slota. Jeśli nic nie produkujemy w slotach, produkcja bazowa daje nam 4Z więcej. -3% dochodu. [pozytywny efekt wymaga posiadania i kontrolowania: Hurghada, Teby i Berenike. Posiadanie i kontrolowanie tylko dwóch prowincji zmniejsza efekt pozytywny o połowę, tylko jednej lub zera: kasuje go]
Uwzględniłem posiadane już technologie [a jeśli gracz zmieni budżet na 10005 w kwestii technologii, cecha zacznie działać od 10007]. Każda kolejna* technologia zwiększająca liczbę slotów lub dająca dodatkowe DP może (ale nie musi) zwiększyć wydajność produkcji/zmniejszyć stratę dochodu (efektywnie od tury po zbadaniu, jeśli gracz przypomni o upgrade w turze zbadania). Wybór zmiany należy do MG.
*- jeśli jakaś oczywiście jest!