2023-04-24, 22:17
10005
ORCZYSYNY:
***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu] //(dobudowano 2pa0, 1op0)
> Obsserwatorzy - 1s0
+ w budowie: + naprawy lekko uszkodzonych (na 10k5). 2paI (na 10k7). 1paI, 1opI (na 10k8).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...
*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton *) - 1piechImork, 1piechImork uszkodzone, 2piechIIIork.zmech, 1artII, 1artII uszkodzone - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku
WALKI NA DALEKIEJ PÓŁNOCY, BĘDZIE MAŁA RĄBANINA.
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë ** [Arktyczny]) - 1paI, 5krII, 4FT(L) - Nowa Ziemia [poza mapą]
> Desantniki (Sangahyando* [Arktyczny]) - 2piechIImork, 2piechImork
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 2opII - Archangielsk
sloty do 10k5 włącznie:
w 10k6 wejdzie 1paI, 1krII, 2piechIImork, naprawa uszkodzeń 1piechImork i I->II.
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII.
w 10k8 wejdzie 1paII
***
***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 1piechIork, 2piech0ork - I4? zwiad i straszenie
*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 9piechIork, 1piech0ork, 1artIwarg, 2art0warg, 1sI - Lidzybark ATAK NA MIŃSK
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 5piechIwarg, 1piech0kaw, 1piechIork, 4piech0ork, 1argIwarg, 2art0warg - Bielsk ATAK NA MIŃSK
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak*) - 1piechIork, 3piech0ork - Lidzybark
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 3piech0ork - Bielsk
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 3piech0ork - Pribaltwisk
IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 1piechIork, 3piech0ork - Sejny
II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga // + 1piech0 z kolaborantów.
Garnizon Królewca (Drug*) - 3piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec // + 1piech0 z kolaborantów.
Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno
Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki //+ 1piech0kaw z kolaborantów.
> 2mil - Sejny
> 2mil - Wilno
I Horda Osłonowa (Arug) - 4piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 1piechIork, 4piech0ork, 1art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 2piech0ork, 1art0 - Lipawa
Lotnicy (Zium) - 2m0, 1bI, 1b0, 4ST0 - zaopatrywanie Gotlandii - ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego
WDW (Golfimbul) - 4piechIspork - desant na Gotlandię
ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechIork, 3piechI, 2artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 1piechIork, 3piechI, 1art0kaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk
II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 8piechIork, 2artIkaw - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]
ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: 1sI, 1bI, 2artIwarg, 2piechIwarg, 9piechIork, 3piech0ork, 3mil.ork
-> KOLABORANCI: 2piech0, 1piech0kaw
-> MIŃSKGARD: 2art0kaw -> artI. +1piechI. 2piech0ork-> piechIork
ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.
*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k6
+ 1mI, 1bI w 10k6
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7
ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k5 robią 2piechIwarg, 6piechIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k5 zrobili +3piechIork.
w 10k5 na 10k6 zrobią 1piechIwarg, 2piechIork
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!
MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artI lub modernizacja artylerii).
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).
poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
ORCZYSYNY:
***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu] //(dobudowano 2pa0, 1op0)
> Obsserwatorzy - 1s0
+ w budowie: + naprawy lekko uszkodzonych (na 10k5). 2paI (na 10k7). 1paI, 1opI (na 10k8).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...
*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton *) - 1piechImork, 1piechImork uszkodzone, 2piechIIIork.zmech, 1artII, 1artII uszkodzone - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku
WALKI NA DALEKIEJ PÓŁNOCY, BĘDZIE MAŁA RĄBANINA.
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë ** [Arktyczny]) - 1paI, 5krII, 4FT(L) - Nowa Ziemia [poza mapą]
> Desantniki (Sangahyando* [Arktyczny]) - 2piechIImork, 2piechImork
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 2opII - Archangielsk
sloty do 10k5 włącznie:
w 10k6 wejdzie 1paI, 1krII, 2piechIImork, naprawa uszkodzeń 1piechImork i I->II.
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII.
w 10k8 wejdzie 1paII
***
***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 1piechIork, 2piech0ork - I4? zwiad i straszenie
*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 9piechIork, 1piech0ork, 1artIwarg, 2art0warg, 1sI - Lidzybark ATAK NA MIŃSK
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 5piechIwarg, 1piech0kaw, 1piechIork, 4piech0ork, 1argIwarg, 2art0warg - Bielsk ATAK NA MIŃSK
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak*) - 1piechIork, 3piech0ork - Lidzybark
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 3piech0ork - Bielsk
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 3piech0ork - Pribaltwisk
IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 1piechIork, 3piech0ork - Sejny
II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga // + 1piech0 z kolaborantów.
Garnizon Królewca (Drug*) - 3piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec // + 1piech0 z kolaborantów.
Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno
Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki //+ 1piech0kaw z kolaborantów.
> 2mil - Sejny
> 2mil - Wilno
I Horda Osłonowa (Arug) - 4piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 1piechIork, 4piech0ork, 1art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 2piech0ork, 1art0 - Lipawa
Lotnicy (Zium) - 2m0, 1bI, 1b0, 4ST0 - zaopatrywanie Gotlandii - ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego
WDW (Golfimbul) - 4piechIspork - desant na Gotlandię
ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechIork, 3piechI, 2artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 1piechIork, 3piechI, 1art0kaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk
II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 8piechIork, 2artIkaw - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]
ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: 1sI, 1bI, 2artIwarg, 2piechIwarg, 9piechIork, 3piech0ork, 3mil.ork
-> KOLABORANCI: 2piech0, 1piech0kaw
-> MIŃSKGARD: 2art0kaw -> artI. +1piechI. 2piech0ork-> piechIork
ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.
*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k6
+ 1mI, 1bI w 10k6
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7
ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k5 robią 2piechIwarg, 6piechIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k5 zrobili +3piechIork.
w 10k5 na 10k6 zrobią 1piechIwarg, 2piechIork
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!
MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artI lub modernizacja artylerii).
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).
poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".