Samarytanie 10006, zusammen:
Wytyczne:
1 slot na turę: piechota I.
1 slot na turę: artyleria 0 (od 10008 - już wchodzi - artI)
1 slot na turę: w parzyste flota (I lekkie), w nieparzyste tworzenie milicji (3), milicji kawaleryjskiej (3) i modernizacja milicji (3). Ew. naprawianie uszkodzeń jakiejś piechoty (zastąp jedną trójkę dwoma dywizjami).
I Korpus Gwardii (gen. Salomon*) - 2piechI, 2piech0, 2art0 - Jerozolima
II Korpus Gwardii (gen. Saul* [Pokiereszowany '04]) - 2piech0, 1art0kaw - Ejlat
III Korpus Gwardii (gen. Jonatan) - 2piech0, 1art0 - Tel Aviv
Gwardia Konna (gen. Abraham** [Egida Wyznania Mojżeszowego]) - 1piechIkaw, 2piech0kaw, 1art0kaw - Jerozolima
I Korpus Odwodowy (gen. Ajwaj) - 2piech0kaw - Bagdad
II Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 2piech0kaw - Kuwejt
I Korpus Pieszy (gen. LokalsDrugi* [Przeciwpancerny]) - 2piechI, 2piech0, 1artIkaw - Amman
II Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 4piech0, 1art0kaw - Erbil
I Korpus Konny (gen. LokalsTrzeci) - 3piech0kaw, 1art0kaw - Ramadi
Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 3piech0kaw, 1artIkaw, 1art0kaw - Ad-Diwanija*, Karbala
Milicja Erbil (brak) - 4mil - Erbil
Milicja Bagdad (brak) - 3mil, 3mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad
Milicja Basra (brak) - 3mil, 1mil.bpp - Basra
Milicja Ahvaz (brak) - 2mil, 1mil.bpp - Ahvaz
Milicja Kuwejt (brak) - 3mil - Kuwejt
Milicja Ad-Diwanija (brak) - 1mil, 3mil.kaw - Ad-Diwanija
Milicja Karbala (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Karbala
Milicja Ramadi (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Ramadi
Milicja Amman (brak) - 3mil - Amman
I wiele innych milicji 1mil+1-2mil.bpp
Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1piechI, 3piech0, 2art0 - Kuwejt
Twierdza Basra (gen. Sargon*) - 3piech0, 2art0 - Basra
Twierdza Ahwaz (gen. Szekel) - 3piech0, 2art0 - Ahwaz
Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz**) - 1krI, 3kr0, 3niI, 2ni0 - Tygrys, Eufrat
Wytyczne:
1 slot na turę: piechota I.
1 slot na turę: artyleria 0 (od 10008 - już wchodzi - artI)
1 slot na turę: w parzyste flota (I lekkie), w nieparzyste tworzenie milicji (3), milicji kawaleryjskiej (3) i modernizacja milicji (3). Ew. naprawianie uszkodzeń jakiejś piechoty (zastąp jedną trójkę dwoma dywizjami).
I Korpus Gwardii (gen. Salomon*) - 2piechI, 2piech0, 2art0 - Jerozolima
II Korpus Gwardii (gen. Saul* [Pokiereszowany '04]) - 2piech0, 1art0kaw - Ejlat
III Korpus Gwardii (gen. Jonatan) - 2piech0, 1art0 - Tel Aviv
Gwardia Konna (gen. Abraham** [Egida Wyznania Mojżeszowego]) - 1piechIkaw, 2piech0kaw, 1art0kaw - Jerozolima
I Korpus Odwodowy (gen. Ajwaj) - 2piech0kaw - Bagdad
II Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 2piech0kaw - Kuwejt
I Korpus Pieszy (gen. LokalsDrugi* [Przeciwpancerny]) - 2piechI, 2piech0, 1artIkaw - Amman
II Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 4piech0, 1art0kaw - Erbil
I Korpus Konny (gen. LokalsTrzeci) - 3piech0kaw, 1art0kaw - Ramadi
Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 3piech0kaw, 1artIkaw, 1art0kaw - Ad-Diwanija*, Karbala
Milicja Erbil (brak) - 4mil - Erbil
Milicja Bagdad (brak) - 3mil, 3mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad
Milicja Basra (brak) - 3mil, 1mil.bpp - Basra
Milicja Ahvaz (brak) - 2mil, 1mil.bpp - Ahvaz
Milicja Kuwejt (brak) - 3mil - Kuwejt
Milicja Ad-Diwanija (brak) - 1mil, 3mil.kaw - Ad-Diwanija
Milicja Karbala (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Karbala
Milicja Ramadi (brak) - 1mil, 2mil.bpp - Ramadi
Milicja Amman (brak) - 3mil - Amman
I wiele innych milicji 1mil+1-2mil.bpp
Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1piechI, 3piech0, 2art0 - Kuwejt
Twierdza Basra (gen. Sargon*) - 3piech0, 2art0 - Basra
Twierdza Ahwaz (gen. Szekel) - 3piech0, 2art0 - Ahwaz
Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz**) - 1krI, 3kr0, 3niI, 2ni0 - Tygrys, Eufrat