2023-07-09, 21:36
Samarytanie 10007, zusammen:
Wytyczne:
1 slot na turę: piechota I.
1 slot na turę: artyleria 0 (od 10008 - już wchodzi [jest zrobiona] - artI).
1 slot na turę: w parzyste flota (I lekkie), w nieparzyste tworzenie milicji (3), milicji kawaleryjskiej (3) i modernizacja milicji (3). Ew. naprawianie uszkodzeń jakiejś piechoty (zastąp jedną trójkę dwoma dywizjami).
*** *** ***
I Korpus Gwardii (gen. Salomon*) - 3piechI, 1piech0, 2art0 - Jerozolima
II Korpus Gwardii (gen. Saul*) - 2piech0, 1art0kaw - Ejlat
III Korpus Gwardii (gen. Jonatan) - 2piech0, 1art0 - Tel Aviv
Gwardia Konna (gen. Abraham** [Egida Wyznania Mojżeszowego]) - 1piechIkaw, 2piech0kaw, 1art0kaw - Jerozolima
Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 3piech0kaw, 1art0kaw - Bagdad
I Korpus Pieszy (gen. LokalsDrugi* [Przeciwpancerny]) - 2piechI, 2piech0, 1artIkaw - Amman
II Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 1piechI, 3piech0, 1art0kaw - Erbil
III Korpus Pieszy (gen. LokalsTrzeci *) - 1piechI, 2piech0, 1art0kaw - Ad-Diwanija
Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1piechI, 2piech0, 1art0 - Kuwejt
Twierdza Basra (gen. Szekel) - 3piech0, 1art0 - Basra
Twierdza Ahwaz (gen. Sargon* [Egida Samarytan]) - 1piech0kaw, 2piech0, 2art0 - Ahwaz
Dawna Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru*** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 1piech0kaw, 1artIkaw - Karbala
Milicja Erbil (brak) - 4mil - Erbil
Milicja Bagdad (gen. Ajwaj) - 3mil, 4mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad
Milicja Basra (brak) - 4mil - Basra
Milicja Ahvaz (brak) - 3mil - Ahvaz
Milicja Kuwejt (brak) - 3mil - Kuwejt
Milicja Ad-Diwanija (brak) - 1mil, 3mil.kaw - Ad-Diwanija
Milicja Karbala (brak) - 3mil, 2mil.kaw - Karbala
Milicja Ramadi (brak) - 1mil.bpp - Ramadi
Milicja Amman (brak) - 3mil - Amman
I wiele innych milicji 1mil+1-2mil.bpp
Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz** [Jeune école]) - 1krI uszkodzone, 1kr0 lekko uszkodzone, 1kr0 uszkodzone, 1niI, 1niI ciężko uszkodzone - Tygrys, Eufrat
[naprawianie lekkich uszkodzeń! = na 10008]
Wytyczne:
1 slot na turę: piechota I.
1 slot na turę: artyleria 0 (od 10008 - już wchodzi [jest zrobiona] - artI).
1 slot na turę: w parzyste flota (I lekkie), w nieparzyste tworzenie milicji (3), milicji kawaleryjskiej (3) i modernizacja milicji (3). Ew. naprawianie uszkodzeń jakiejś piechoty (zastąp jedną trójkę dwoma dywizjami).
*** *** ***
I Korpus Gwardii (gen. Salomon*) - 3piechI, 1piech0, 2art0 - Jerozolima
II Korpus Gwardii (gen. Saul*) - 2piech0, 1art0kaw - Ejlat
III Korpus Gwardii (gen. Jonatan) - 2piech0, 1art0 - Tel Aviv
Gwardia Konna (gen. Abraham** [Egida Wyznania Mojżeszowego]) - 1piechIkaw, 2piech0kaw, 1art0kaw - Jerozolima
Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 3piech0kaw, 1art0kaw - Bagdad
I Korpus Pieszy (gen. LokalsDrugi* [Przeciwpancerny]) - 2piechI, 2piech0, 1artIkaw - Amman
II Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 1piechI, 3piech0, 1art0kaw - Erbil
III Korpus Pieszy (gen. LokalsTrzeci *) - 1piechI, 2piech0, 1art0kaw - Ad-Diwanija
Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1piechI, 2piech0, 1art0 - Kuwejt
Twierdza Basra (gen. Szekel) - 3piech0, 1art0 - Basra
Twierdza Ahwaz (gen. Sargon* [Egida Samarytan]) - 1piech0kaw, 2piech0, 2art0 - Ahwaz
Dawna Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru*** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 1piech0kaw, 1artIkaw - Karbala
Milicja Erbil (brak) - 4mil - Erbil
Milicja Bagdad (gen. Ajwaj) - 3mil, 4mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad
Milicja Basra (brak) - 4mil - Basra
Milicja Ahvaz (brak) - 3mil - Ahvaz
Milicja Kuwejt (brak) - 3mil - Kuwejt
Milicja Ad-Diwanija (brak) - 1mil, 3mil.kaw - Ad-Diwanija
Milicja Karbala (brak) - 3mil, 2mil.kaw - Karbala
Milicja Ramadi (brak) - 1mil.bpp - Ramadi
Milicja Amman (brak) - 3mil - Amman
I wiele innych milicji 1mil+1-2mil.bpp
Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz** [Jeune école]) - 1krI uszkodzone, 1kr0 lekko uszkodzone, 1kr0 uszkodzone, 1niI, 1niI ciężko uszkodzone - Tygrys, Eufrat
[naprawianie lekkich uszkodzeń! = na 10008]