2023-07-12, 19:41
10007
Mamy ostateczne efekty wykupu niewolników (teraz już wyzwoleńców) przez Akcję-Emancypację i korporację Bayne'a.... a także ich integracji.
Warto zaznaczyć, że w 10006 na osobiste polecenie Bayne'a i wykorzystując do maksimum dostępne fundusze, ewakuowano z Kartaginy też część jej mieszkańców nie-niewolnych, choć Bayne zaręcza że mowa o wolnych obywatelach, którzy nie posiadali niewolników.
//+0,5 mln ludności (efekt zusammen Bayne'a i A-E)
+ 10PK (do wykorzystania zgodnie z zasadami w ciągu lat 10007-10008)
+5KP, ale opinia publiczna jest nieco niezadowolona że mimo wszystko sprowadzono też "faszystów". Co z tym zrobimy? [należy się przypomnieć o efekt w 10008, dla braku reakcji też].
***
Bayne Enterprises Inc. ostatecznie osiadło mocno na antifańskiej ziemi, co nam przynosi dużo korzyści.
I polityczne wycie nacjonalistów i opozycji.
// Od roku budżetowego 10008 ( w 10007 nie liczymy do dochodów itp):
*) Bayne Enterprises Inc. - +2% dochodu. +2Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 10% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $: kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę] LUB sprawić by jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
=>
MOŻNA WYBRAĆ (napisać w wydarzeniach i wpisać odpowiednią wersję do informacji):
A) Bayne Enterprises Inc. - +5% dochodu. +2Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 20% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $: kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę] LUB sprawić by jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
B) Bayne Enterprises Inc. - -5% dochodu. +4Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 10% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $ kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę]. Jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
*) +1WP w Rottweil
*) "Wruce Bayne Manor (3K+)" w Rottweil
=>
"Wruce Bayne Manor (5K+)" w Rottweil
OD RAZU:
-10 KP bo opozycje wyje z wściekłości.
Zmiana struktur (przy okazji podliczam efekty wymiany kulturowej, emigracji/imigracji poniżej horyzontu radaru, tego że ARL jest sąsiadem itp.):
Mamy ostateczne efekty wykupu niewolników (teraz już wyzwoleńców) przez Akcję-Emancypację i korporację Bayne'a.... a także ich integracji.
Warto zaznaczyć, że w 10006 na osobiste polecenie Bayne'a i wykorzystując do maksimum dostępne fundusze, ewakuowano z Kartaginy też część jej mieszkańców nie-niewolnych, choć Bayne zaręcza że mowa o wolnych obywatelach, którzy nie posiadali niewolników.
//+0,5 mln ludności (efekt zusammen Bayne'a i A-E)
+ 10PK (do wykorzystania zgodnie z zasadami w ciągu lat 10007-10008)
+5KP, ale opinia publiczna jest nieco niezadowolona że mimo wszystko sprowadzono też "faszystów". Co z tym zrobimy? [należy się przypomnieć o efekt w 10008, dla braku reakcji też].
***
Bayne Enterprises Inc. ostatecznie osiadło mocno na antifańskiej ziemi, co nam przynosi dużo korzyści.
I polityczne wycie nacjonalistów i opozycji.
// Od roku budżetowego 10008 ( w 10007 nie liczymy do dochodów itp):
*) Bayne Enterprises Inc. - +2% dochodu. +2Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 10% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $: kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę] LUB sprawić by jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
=>
MOŻNA WYBRAĆ (napisać w wydarzeniach i wpisać odpowiednią wersję do informacji):
A) Bayne Enterprises Inc. - +5% dochodu. +2Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 20% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $: kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę] LUB sprawić by jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
B) Bayne Enterprises Inc. - -5% dochodu. +4Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Zakupy technologii/usług Bayne Enterprises Inc. kosztują nas 10% mniej niż innych. Możemy raz na turę za 6 mln $ kupić 1j surowca rzadkiego do użycia instant [niesprzedawalną poza Antifę]. Jeden slot produkujący ciężki sprzęt robił go o 1 więcej. [wymaga posiadania i kontrolowania: Frankfurt nad Menem]
*) +1WP w Rottweil
*) "Wruce Bayne Manor (3K+)" w Rottweil
=>
"Wruce Bayne Manor (5K+)" w Rottweil
OD RAZU:
-10 KP bo opozycje wyje z wściekłości.
Zmiana struktur (przy okazji podliczam efekty wymiany kulturowej, emigracji/imigracji poniżej horyzontu radaru, tego że ARL jest sąsiadem itp.):
Cytat:Struktura narodowościowa :*uparcie nie chcą się dać reedukować, mimo wielopokoleniowych starań
- Antifa-Dojcze - 47,5% -> 44,5%
- Anime-Dojcze - 3% -> 3,5%
- Holendrzy - 18%
- Ludy faszystowskie* - 7% -> 6,5%
- Zurychanie - 8% -> 4,5% [wliczono wydzielenie Berneńczyków]
- Zurychanie-Berneńczycy -> 3%
- Zbiegli Biali z Brytanii - 4%->3%
- Zbiegli Prole z ARL - 3%->3,5%
- Zbiegli Słudzy z Tuul - 1%->1,5%
- Bremeńczycy - 1,5% -> 2%
- Colossanie - 2%
- Niscy górnicy - 1% -> 1,5%
- Wyzwoleńcy z Kartaginy - 2% -> 4%
- Inne - 2% -> 2,5%
Struktura religijna :
- Napoleoniści - 14%->13%
- Odyn Ukrzyżowany i Budda Sturęki - 7%->6%
- Chrześcijaństwo - 5%
- Islam - 2% -> 0% [wliczone do "Inne"]
- Zaprzysiężeni - 27% -> 28%
- Animiści - 20% -> 18%
- Animiści-sataniści ->1%
- Tolkieniści - 6%
- Czarne Anioły (Kenya) - 2%
- Neopunicki zaraostryzm - 3% -> 5%
- Kult Cesarza Adolfa II - 6% -> 5%
- Ateiści - 2%
- Złoto! - 1,5% -> 4%
- Inne - 4,5% -> 5%