2023-08-05, 00:21
10007
ORCZYSYNY:
***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 2paI, 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu]
> Obsserwatorzy - 1s0
Próba ataku na połączone siły na Bałtyku w celu przecięcia szlaków!
+ w budowie: + 2paI (na 10k7). 1paI, 1krI, 1opI (na 10k8). 1paII, 2krII, 2kr0ork (na 10k9).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...
OD 10007 robią III genkę lądowych i mogą robić 3 okręty w slocie. Jak ktoś sprzeda Uralowi III genkę floty, wchodzi im od kolejnej tury.
*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton **) - 1piechIImork, 3piechImork, 2piechIIIork.zmech, 1artIIzmot, 2artII - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku
Walki na dalekiej północy: partyzantka?
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë *** [Arktyczny]) - 2paI, 5krII, 4FT(L) - Morze Barentsa (Nowa Ziemia) [poza mapą]
Desantniki (Sangahyando*** [Arktyczny]) - 2piechIImork - Nowa Ziemia [poza mapą] //”baza” - nie skolonizowanie, nie lekka twierdza, ale ufortyfikowana baza.
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 4opII - Archangielsk
Rezerwa - 1paI uszkodzone - Archangielsk
sloty do 10k7 włącznie:
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII. 1artIIzmot.
w 10k8 wejdzie 1paII, 2krII, 2opII, naprawa uszkodzeń 1paI. 2piechIImork. 1piechIIork.zmech.
w 10k9 wejdzie 2krII, 1opII.
w 10k10 wejdzie 2paII
***
***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 3piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - F100. Budowanie infrastruktury zaopatrzeniowej (od strony I4). Skończą w 10k8 włącznie. Chyba że wcześniej kolonizacja, ale już w 10k8 na początku brak możliwości kolonizowania
*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 10piechIork, 2piechIwarg, 1artIzmot, 3artIwarg, 1sI - Sejny
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 9piechIwarg, 1piech0kaw, 3artIwarg, 1sI - Bielsk
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 4piechIork, 1art0warg - Królewiec
IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 2piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - Sejny
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak**) - 3piech0ork - Pribaltwisk
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 1piechIork, 4piech0ork - Bielsk
II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga
Garnizon Królewca (Drug*) - 5piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec
Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno
Orczy osiedleńcy IV (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Lipawa
Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki
> 2mil - Sejny
> 3mil - Wilno
I Horda Osłonowa (Arug) - 1piechIork, 3piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 2piechIork, 4piech0ork, 1art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 1piechIork, 2piech0ork, 1art0 - Lipawa
Lotnicy (Zium* [Specjalista zrzutów]) - 2mI, 2m0, 2bI, 4ST0 - ? ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego
WDW Rezerwy (Truk Docent) - 2piechIspork - Moskwa-Dur kontynentalne, rezerwa w razie przerwania frontu.
Fellbeasts (?Czarnoksiężnik?) - ? - ? (skądś z Mordoru?, widziano ich z daleka z balonów na linii frontu)
Nazwa jednostki nadana przez ludzi z Grosse Koalition, roboczo. Już piąty roboczy rok.
ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechII, 3piechIIork, 3piechI, 1artIIkaw, 1artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 3piechI, 1artIkaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk
II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 5piechIIork, 6piechIork, 1artIIzmot, 2artIkaw, 2sI - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]
NIE UJAWNIANE (z "REZERW")
Garnizon Mińskgardu (Saruman***[Ghashungul]) - 2piechIIork, 2piechIork, 2piech0ork, 1artI, 4art0, 2s0 - Mińskgard
ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: +1mI, 1sI. 2piechIspork. 1artIzmot. 2artIwarg. 2piechIwarg, 6piechIork. 3piech0ork->3piechIork. 4piech0ork.
-> KOLABORANCI: +1mil
-> MIŃSKGARD: +1art0kaw->artIIkaw. +1artIIzmot. +2piechIIork. 2piechIork->2piechIIork;
ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.
*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7
+ 2piechIIspork 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8
+ 2piechIIspork 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8
ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg, od 10k8 robią II)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k7 robią 2piechIIwarg, 6piechIIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)(lub modernizacje. na 10k8 -> na II genkę)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k6 zrobili +1piechIwarg, 2piechIork
w 10k6 na 10k7 zrobią 1artIzmot [!]
na 10k8 zrobią 1artIzmot.
na 10k9 II genka art!
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
w 10k7 wchodzi.
na 10k8 zrobią 3piechIIork.
na 10k9 II genka art!
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!
MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artII lub modernizacja artylerii). [zmiana na artII od 10k6]; na 10k7 [efekt w 10k8] robią 2krII.
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).
na 10k7 modernizuję w piechII (cztery piech w slocie!).
na 10k8 robią 2artIIzmot
poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".
ORCZYSYNY:
***)Na morzu:
*) Flota Orcza (admirał GwałćPalRżnijMorduj*) - 2paI, 4pa0, 1lo0, 4krI, 3kr0ork - Dol Russgur [+2op0, 1niI w ochronie portu]
> Obsserwatorzy - 1s0
Próba ataku na połączone siły na Bałtyku w celu przecięcia szlaków!
+ w budowie: + 2paI (na 10k7). 1paI, 1krI, 1opI (na 10k8). 1paII, 2krII, 2kr0ork (na 10k9).
Od 10k4 robią paI. Od razu zaczną dwa.
Opków mogą robić nie więcej niż 1 na dwie tury, bo takie smuty...
OD 10007 robią III genkę lądowych i mogą robić 3 okręty w slocie. Jak ktoś sprzeda Uralowi III genkę floty, wchodzi im od kolejnej tury.
*) Orkowie morscy z archangielska [możliwości: 1 slot na lądowe, 1 na flotę, 1 uniwersalny]:
Kilka baz (po 1artII, 1-2piechImork, 1FT[L], 1krI ?)
+
Baza Północ-2-1 (Anton **) - 1piechIImork, 3piechImork, 2piechIIIork.zmech, 1artIIzmot, 2artII - I2
+załączone 1krI.
+ wincej krI, niI w Archangielsku
Walki na dalekiej północy: partyzantka?
Flota Nowaja Ziemla (Angamaitë *** [Arktyczny]) - 2paI, 5krII, 4FT(L) - Morze Barentsa (Nowa Ziemia) [poza mapą]
Desantniki (Sangahyando*** [Arktyczny]) - 2piechIImork - Nowa Ziemia [poza mapą] //”baza” - nie skolonizowanie, nie lekka twierdza, ale ufortyfikowana baza.
Podmorniacy (Ten-Co-Wyszedł-z-Morannonu) - 4opII - Archangielsk
Rezerwa - 1paI uszkodzone - Archangielsk
sloty do 10k7 włącznie:
w 10k7 wejdzie 1paI, 1krII, 2opII. 1artIIzmot.
w 10k8 wejdzie 1paII, 2krII, 2opII, naprawa uszkodzeń 1paI. 2piechIImork. 1piechIIork.zmech.
w 10k9 wejdzie 2krII, 1opII.
w 10k10 wejdzie 2paII
***
***) na lądzie:
*) Północ (Dol Russgur):
Horda im. Pralki (Siergiej**) - 3piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - F100. Budowanie infrastruktury zaopatrzeniowej (od strony I4). Skończą w 10k8 włącznie. Chyba że wcześniej kolonizacja, ale już w 10k8 na początku brak możliwości kolonizowania
*) Rzeczwspólna:
I Armia Mordoru (Czarnoksiężnik ***** [Upiór][Ghashungul]) - 10piechIork, 2piechIwarg, 1artIzmot, 3artIwarg, 1sI - Sejny
II Armia Mordoru (Khamûl ***** [Upiór][Kawalerzysta]) - 9piechIwarg, 1piech0kaw, 3artIwarg, 1sI - Bielsk
III Armia Mordoru (Herumor *** [Upiór]) - 4piechIork, 1art0warg - Królewiec
IV Armia Mordoru (Fuinur **** [Upiór]) - 2piechIork, 3piech0ork, 1art0warg - Sejny
I Korpus Wydzielony (Wielki Durak**) - 3piech0ork - Pribaltwisk
II Korpus Wydzielony (Mniejszy Durak) - 1piechIork, 4piech0ork - Bielsk
II Flota Orcza (admirał Ludzik) - 1kr0, 3ni0 - Ryga
Garnizon Rygi (generał Arājs) - 2piech0ork, 3piech0, 2art0, 1s0 - Ryga
Garnizon Królewca (Drug*) - 5piech0ork, 3piech0, 1art0kaw, 2art0, 1s0 - Królewiec
Orczy osiedleńcy I (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Rzeżywsk
Orczy osiedleńcy II (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Kiewsk
Orczy osiedleńcy III (Dummkopf) - 1piech0ork, 3mil.ork - Wilno
Orczy osiedleńcy IV (brak) - 1piech0ork, 3mil.ork - Lipawa
Oddziały Szarej Policji (Franciszek Kłos*) - 2piech0kaw, 2mil.kaw - Sołeczniki
> 2mil - Sejny
> 3mil - Wilno
I Horda Osłonowa (Arug) - 1piechIork, 3piech0ork, 1art0 - Kiewsk
II Horda Osłonowa (Brug) - 2piechIork, 4piech0ork, 1art0 - I6
III Horda Osłonowa (Crug) - 1piechIork, 2piech0ork, 1art0 - Lipawa
Lotnicy (Zium* [Specjalista zrzutów]) - 2mI, 2m0, 2bI, 4ST0 - ? ? skądś z Moskwa-Dur kontynentalnego
WDW Rezerwy (Truk Docent) - 2piechIspork - Moskwa-Dur kontynentalne, rezerwa w razie przerwania frontu.
Fellbeasts (?Czarnoksiężnik?) - ? - ? (skądś z Mordoru?, widziano ich z daleka z balonów na linii frontu)
Nazwa jednostki nadana przez ludzi z Grosse Koalition, roboczo. Już piąty roboczy rok.
ORKOWIE (MIŃSKGARD)
I Armia Mińskgardu (Gortuk) - 1piechII, 3piechIIork, 3piechI, 1artIIkaw, 1artIkaw, 1s0 - Brześć
I Korpus Mińskgardu (Freka*) - 3piechI, 1artIkaw - Ziemniakowicze
II Korpus Mińskgardu (Wulf) - 1piechIork, 1mil - Grodno
Garnizon Twierdzańska (Dulik) - 1piechIork, 1mil - Twierdzańsk
II Armia Mińskgardu (Uglúk**) - 5piechIIork, 6piechIork, 1artIIzmot, 2artIkaw, 2sI - Mińskgard [cele ofensywne, jak będzie okazja]
NIE UJAWNIANE (z "REZERW")
Garnizon Mińskgardu (Saruman***[Ghashungul]) - 2piechIIork, 2piechIork, 2piech0ork, 1artI, 4art0, 2s0 - Mińskgard
ŁĄCZNIE UZUPEŁNIEŃ:
-> MOSKWA DUR: +1mI, 1sI. 2piechIspork. 1artIzmot. 2artIwarg. 2piechIwarg, 6piechIork. 3piech0ork->3piechIork. 4piech0ork.
-> KOLABORANCI: +1mil
-> MIŃSKGARD: +1art0kaw->artIIkaw. +1artIIzmot. +2piechIIork. 2piechIork->2piechIIork;
ORCZE REZERWY W GŁĘBI KRAJU:
*) 8 dywizji (2xI) w Dol Russgur, koło 6 (4xI) dywizji w Mińskgardzie, 15 dywizji (3xI) na granicy z Gondorem.
poza tym milicja. W Moskwa-dur gwardia 5piechIwarg + lokalsi 4piechIork, ale też są tam też ekstra oddziały zaawansowane (odrobina: plot, ppanc, sIV, komponent ludzko-hybrydowy. + orczy desant).
Do tego koło 15 brygad artylerii, 12 stacjonarnych (3x4 - Dol Russgur, Mińskgard, Moskwa-Dur), 3 mobilne (3x1 takoż). Mobilne + po 2 stacjonarnych w Mińskgard i Moskwa-dur to I genka). po 2s0 dla każdego obszaru (2x3).
Reszta rezerw - wysłana choćby ostatnio.
*) Tworzone i przeszkalane 4ST0, 4piechIspork. Potem robienie rezerw +2piechIspork co turę / przerabianie [robienie do 10k6 włącznie, potem napraw/modernizacje].
+ 2piechIspork w 10k7
+ 1sI, 1mI w 10k7
+ 2piechIIspork 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8
+ 2piechIIspork 10k8
+ 1sI, 1bI w 10k8
ORCZE MOŻLIWOŚCI:
1 slot na flotę w Dol russgur
1 slot na lotnictwo (poza ST0) - 10k3 robią 1s0, 1mI - od 10k4 zaczną robić I genkę (1sI, 1bI)
1 sloty artyleryjski/ciężki (2 art0warg robione w 10k3, od 10k4 robią 2artIwarg, od 10k8 robią II)
2 sloty piechoty (po 4 piechoty) -> w 10k7 robią 2piechIIwarg, 6piechIIork.
1 slot uzupełnieniowy (uszkodzenia, kolaborancki - w 10k5 wolny, potem wolny lub uszkodzenia)(lub modernizacje. na 10k8 -> na II genkę)
+ ew zmiana po 20techów/surowców dla Uralu. => +1 slot
na 10k6 zrobili +1piechIwarg, 2piechIork
w 10k6 na 10k7 zrobią 1artIzmot [!]
na 10k8 zrobią 1artIzmot.
na 10k9 II genka art!
+ ew 2a zmiana po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. (II genka, +1 slot)
w 10k7 wchodzi.
na 10k8 zrobią 3piechIIork.
na 10k9 II genka art!
+ ew zmiana flotowego [ARCHANGIELSK] po 35techów/surowców (min. 25 techów, min. 10surowców) dla Uralu. Zmiana: wincej!
MIŃSKGARD -> 1 slot przemysłowy na piechotę (1 piechIork / 1piechI co turę (.ork w parzyste)) 2 sloty modernizowane.
1 slot na lotnictwo/flotę/ciężki (2sI lub flota lub 2artII lub modernizacja artylerii). [zmiana na artII od 10k6]; na 10k7 [efekt w 10k8] robią 2krII.
+ ew zmiana po 25techów dla Uralu. => +1 slot w 10k5
od 10k6 mogą robić II generację.
na 10k6 modernizacje są już w piechII (dwie), produkowane są 2piechII / piechIIork (!).
na 10k7 modernizuję w piechII (cztery piech w slocie!).
na 10k8 robią 2artIIzmot
poza tym dostarczane jest 4piech0ork co turę "orczy rozrod".