2023-10-07, 16:45
Mam odpowiedzi w tym rozszerzone od wszystkich - Krewetki co prawda nie napisał w ankiecie, ale to bo nadaje z miejsca o słabym internecie, to wybaczamy.
Ogólnie sytuacja jest taka, że trójka graczy chce kontynuacji normalnej (Verlax, Richtus i Krewetki), dwójka jest gotowa kończyć tacticsem (Vaiar i El roberto, choć el roberto wyraźnie ma mniejsze chęci), a Gandzia absolutnie nie tknie tego palcem.
Nie widzę sensu robienia choć jednej normalnej tury w tej sytuacji, bo chce grać tylko trzech graczy, nie połączonych ze sobą (de facto jest to 2+1, ale ono nie równa się 3...), a do tego w żadnym wypadku nie gra gracz będący podstawowym targetem gracza wg ambicji. W związku z tym - kończymy edycję!
***
Zgodnie z moim PLANEM i decyzją piątki graczy, edycję kończymy taktycznie, to znaczy:
-> jak ktoś ma do dokończenia budżet swojego kraju za 10008, to proszę bardzo. Liczą się: WP, sloty (przemysłowe), technologie, wojo i ~zaopatrzenie z paliwem. Policzcie je mniej więcej do pełnych 10ek, zaokrąglając w górę ;=)
Jak ktoś ma bliską do skończenia kolonizację, technologię czy coś innego długofalowego, proszę mi napisać na TFie - rozpatrzymy indywidualnie, jest nas mało, jest po co.
Jak ktoś nie chce nic robić (bo ma wszystko gotowe albo status budżetu go satysfakcjonuje), to niech to napisze w rozmowach, że jest gotowy.
AHA - możecie olać większość eventów z 10008 jak o nich zapomnieliście. Uwzględnijcie to co tyczy się WP, kasy, wojska. Technologii, jeśli da jakiś efekt zaraz? Plusy możecie olać, jeśli chcecie :=P
-> w fazie taktycznej nie pogarszamy swojego wyniku punktowego, najwyżej go poprawiamy.
-> w fazie taktycznej poprawiamy wynik poprzez to że przeżyjemy, a najlepiej że przeżyją też sąsiedzi (na wschód od nas - tylko w wypadku Qin i Antify). Im bardziej na wschód jesteśmy, tym przeżycie (w tym ile tur przetrwamy) jest bardziej punktowane.
-> Oczywiście, nie piszecie żadnych rozkazów warunkowych - jak napisałem, jak przechodzimy do 3. od razu, to Europa jest głupsza niż Nowa Republika w nowych Star Warsach...
-> Czas jaki miał nastąpić pod koniec edycji, ale rozciąga się też na fazę taktyczną, to Czas Apokalipsy. Po tym jak gracze napiszą na tfach, że są gotowi (albo napiszą mi że jednak olewają fazę taktyczną), wrzucę wstęp fabularny wprowadzający w burdel Czasu Apokalipsy 10009.
Nie będziecie mogli po tym edytować budżetów na 10008, więc garść spoilerów z CZASU APOKALIPSY [na 10008/10009] od razu:
- Wyprawa Północna dostała wpierdol, a Neobaktria i Samarytanie doznali najazdu z północy, wschodu i południu. W Neobaktrii trzymają się wyspy oporu, ale ogólnie w starciu z masami piechI/0 wspartych bombowcami/myśliwcami/śmigłowcami V oraz pancerami V dostają w dupę.
- Tanais padło zaatakowane przez koczowników.
- Orkowie wsparci przez Technokrację i "tajemnicze siły" uderzyli na Gondor. Większość Gondoru zajęta, Minas Tirith oblężone.
- Eskadra Rożestwienskiego okrążyła Afrykę i zaatakowała Europę od zachodu (Madera, posiadłości SZE). Kartagina ewidentnie szykuje zmasowany atak na IRE z zachodu.
- Wojska Qin zajęły stolicę Sboru, Milan. W Milanie detonowała bomba wodorowa zakopana w Kancelarii Cesarskiej. Cesarz nie został smokiem, ale śmietanka uderzeniowa Qin ewaporowała. Pod szokiem tego wydarzenia i ataków ze wschodu, w Sborze zawarto rozejm "do czasu końca apokalipsy".
Potwierdzam: Orkowie, Ural, Małpoludy, Indowie, Spaliniarze, ADNOC, Murzyńskie Ubermenschen - oni wszyscy pracowali dla jednego mocodawcy, Molocha co siedzi za Uralem w Azji. Handel z Uralem przez to miał wpływ na poziom techniczny spaliniarzy, orków, a nawet murzyńskich ubermenschen [Moloch to wszystko ma, ale dawało to bonus poprzez porównywanie rozwiązań technologicznych]. Do tego sprzedawanie Uralowi wszego przyspieszało apokalipsę. W chwili kończenia gry wychodziło że zacznie się w 10012.
Aha - były o tym sugestie.
Jak są pytania - walcie. Ale nie fabularne, te po edycji lub po opisie na 10009...
Ogólnie sytuacja jest taka, że trójka graczy chce kontynuacji normalnej (Verlax, Richtus i Krewetki), dwójka jest gotowa kończyć tacticsem (Vaiar i El roberto, choć el roberto wyraźnie ma mniejsze chęci), a Gandzia absolutnie nie tknie tego palcem.
Nie widzę sensu robienia choć jednej normalnej tury w tej sytuacji, bo chce grać tylko trzech graczy, nie połączonych ze sobą (de facto jest to 2+1, ale ono nie równa się 3...), a do tego w żadnym wypadku nie gra gracz będący podstawowym targetem gracza wg ambicji. W związku z tym - kończymy edycję!
***
Zgodnie z moim PLANEM i decyzją piątki graczy, edycję kończymy taktycznie, to znaczy:
-> jak ktoś ma do dokończenia budżet swojego kraju za 10008, to proszę bardzo. Liczą się: WP, sloty (przemysłowe), technologie, wojo i ~zaopatrzenie z paliwem. Policzcie je mniej więcej do pełnych 10ek, zaokrąglając w górę ;=)
Jak ktoś ma bliską do skończenia kolonizację, technologię czy coś innego długofalowego, proszę mi napisać na TFie - rozpatrzymy indywidualnie, jest nas mało, jest po co.
Jak ktoś nie chce nic robić (bo ma wszystko gotowe albo status budżetu go satysfakcjonuje), to niech to napisze w rozmowach, że jest gotowy.
AHA - możecie olać większość eventów z 10008 jak o nich zapomnieliście. Uwzględnijcie to co tyczy się WP, kasy, wojska. Technologii, jeśli da jakiś efekt zaraz? Plusy możecie olać, jeśli chcecie :=P
-> w fazie taktycznej nie pogarszamy swojego wyniku punktowego, najwyżej go poprawiamy.
-> w fazie taktycznej poprawiamy wynik poprzez to że przeżyjemy, a najlepiej że przeżyją też sąsiedzi (na wschód od nas - tylko w wypadku Qin i Antify). Im bardziej na wschód jesteśmy, tym przeżycie (w tym ile tur przetrwamy) jest bardziej punktowane.
-> Oczywiście, nie piszecie żadnych rozkazów warunkowych - jak napisałem, jak przechodzimy do 3. od razu, to Europa jest głupsza niż Nowa Republika w nowych Star Warsach...
-> Czas jaki miał nastąpić pod koniec edycji, ale rozciąga się też na fazę taktyczną, to Czas Apokalipsy. Po tym jak gracze napiszą na tfach, że są gotowi (albo napiszą mi że jednak olewają fazę taktyczną), wrzucę wstęp fabularny wprowadzający w burdel Czasu Apokalipsy 10009.
Nie będziecie mogli po tym edytować budżetów na 10008, więc garść spoilerów z CZASU APOKALIPSY [na 10008/10009] od razu:
- Wyprawa Północna dostała wpierdol, a Neobaktria i Samarytanie doznali najazdu z północy, wschodu i południu. W Neobaktrii trzymają się wyspy oporu, ale ogólnie w starciu z masami piechI/0 wspartych bombowcami/myśliwcami/śmigłowcami V oraz pancerami V dostają w dupę.
- Tanais padło zaatakowane przez koczowników.
- Orkowie wsparci przez Technokrację i "tajemnicze siły" uderzyli na Gondor. Większość Gondoru zajęta, Minas Tirith oblężone.
- Eskadra Rożestwienskiego okrążyła Afrykę i zaatakowała Europę od zachodu (Madera, posiadłości SZE). Kartagina ewidentnie szykuje zmasowany atak na IRE z zachodu.
- Wojska Qin zajęły stolicę Sboru, Milan. W Milanie detonowała bomba wodorowa zakopana w Kancelarii Cesarskiej. Cesarz nie został smokiem, ale śmietanka uderzeniowa Qin ewaporowała. Pod szokiem tego wydarzenia i ataków ze wschodu, w Sborze zawarto rozejm "do czasu końca apokalipsy".
Potwierdzam: Orkowie, Ural, Małpoludy, Indowie, Spaliniarze, ADNOC, Murzyńskie Ubermenschen - oni wszyscy pracowali dla jednego mocodawcy, Molocha co siedzi za Uralem w Azji. Handel z Uralem przez to miał wpływ na poziom techniczny spaliniarzy, orków, a nawet murzyńskich ubermenschen [Moloch to wszystko ma, ale dawało to bonus poprzez porównywanie rozwiązań technologicznych]. Do tego sprzedawanie Uralowi wszego przyspieszało apokalipsę. W chwili kończenia gry wychodziło że zacznie się w 10012.
Aha - były o tym sugestie.
Cytat:*) Paru handlarzy z Bremy, co skupywali kazionne towary zarówno po Odbiciu Gotlandii, jak i po walkach na froncie orczym… najwyraźniej ma zryte pod czerepami, ale twierdzą że są jakieś podobieństwa między bronią orków z WDW a bronią niektórych europejskich mocarstwa.Nikt nie zrobił śledztwa, ale jakiekolwiek zbadanie sprawy by wykazało że Orkowie mają sprzęt identyczny ze sprzętem chińskich wojsk lądowych :=P
Jak są pytania - walcie. Ale nie fabularne, te po edycji lub po opisie na 10009...