Stolica: Belrhuk
Ustrój: Junta wojskowa, Norlüstizm (Twardy autorytaryzm)
Model gospodarczy: Syndykalizm narodowy (Kartelizacja)
Język/i urzędowy/e: Ulgathic (Mowa Wschodu), Czarna Mowa
Dane na: 100 SE
Ludności: 22 mln
Reputacja: 0
Zamożność: Średniozamożne
Poziom mobilizacji: Armia zawodowa
Cechy społeczeństwa:
- Zacierające się podziały między plemionami Easterlingów - -4 KP i +2 K+ co turę.
- Organizacja Młodzieży Rhun "Kharangi" - +2 KP co turę, co 2 tury możemy zawnioskować o aktualizację struktury narodowościowej, +10% siły ludzkiej.
- Balkijskie Motorowe Wozy - +1 do produkcji czołgów w slocie, +1 do produkcji piechoty zmotoryzowanej w jednym wybranym slocie
- KrasBank - +3% dochodu.
- RhunOil - +2 do bazowej produkcji paliwa.
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa:
- Easterlingowie (zunifikowani) 53%
- Woźnicy (plemię Easterlingów) 18%
- Balkowie (plemię Easterlingów) 12%
- Krasnoludowie 4%
- Rakstanie (plemię Easterlingów z grupy Dzikich Jeźdźców) 4%
- Vostangowie (plemię Easterlingów z grupy Dzikich Jeźdźców) 3%
- Khande (plemię Easterlingów z grupy Dzikich Jeźdźców) 3%
- Inni 3%
Struktura religijna:
- Sauronizm-melkoryzm 91%
- Inne 9%