2020-06-03, 21:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2020-06-03, 21:30 przez el roberto.)
2504
INWESTYCJE W PRZEMYŚLE MOTORYZACYJNYM
Wraz z Niemcami na czarnym lądzie pojawiła się nie tylko aryjska krew, lecz także najlepsza na świecie myśl techniczna ze wspaniałymi tradycjami. Szczególne miejsce pośród licznych uzdolnień technicznych Niemców zajmuje przemysł motoryzacyjny. Marki samochodów takie jak Mercedes, BMW, Audi czy Volkswagen zyskały już raz uznanie na całym świecie i czas to osiągnięcie powtórzyć!
Wielkim specjalistą w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego jest szef naszego rządu - Kanclerz Karl von Sternengleiter. W młodości, przy współpracy z rozwijającym się na rynkach afrykańskich koncernem Volkswagen, zbudował pierwszy w Afryce prototyp samochodu osobowego zwanego potocznie "Garbusem". Rok później był już był jednym ze współzałożycieli przedsiębiorstwa Das Auto. Wkrótce po założeniu przedsiębiorstwa ustalił ze współudziałowcami strategię rozwoju, Karl von Sternengleiter był zwolennikiem produkcji dużej liczby tanich samochodów i ta opcja została przeforsowana.
Ost-Afrika wkracza właśnie w gorączkowy okres rozwoju motoryzacji, a w kraju działa już wiele nowo powstałych prywatnych przedsiębiorstw. Karl von Sternengleiter zamierza zrewolucjonizować system produkcji aut, wprowadzając nowoczesną ruchomą taśmę produkcyjną i trzyzmianowy dzień pracy. Volkswagen na razie ma ograniczyć produkcję wyłącznie do jednego modelu i koloru czarnego, dzięki temu będzie w stanie zredukować cenę i uczynić auto dostępne dla biedniejszych mieszkańców Afryki. Docelowo planujemy produkcję w sumie ponad 5 milionów "Garbusów".
Kanclerz Karl von Sternengleiter pracujący w pocie czoła nad rozwojem niemieckiej motoryzacji
Kanclerz mimo braku formalnego wykształcenia technicznego ma duże doświadczenie praktyczne i intuicję techniczną, dlatego często ingeruje w pracę fabrycznych konstruktorów a w momentach, gdy trzeba podejmować trafne decyzje, pracują oni pod jego bezpośrednim kierownictwem. Powszechna dostępność aut Volkswagena ma zrewolucjonizować układy społeczne w Niemieckiej Afryki Wschodniej, umożliwiając zasiedlanie przedmieść wielkich miast jak Germania czy Neu Würzburg (dawniej Mwanza) , jak też zasiedlanie świeżo skolonizowanych terenów takich jak Garissa czy Kigoma. Inwestycje w przemysł motoryzacyjny mają wpłynąć też na układy ekonomiczne Ost-Afriki (wprowadzenie kredytów na auta). Reichsbank wyasygnował w tym roku 10 milionów Marek Niemieckich na dofinansowanie projektu.