Głowa Państwa i szef rządu: Apostoł Wzniesienia Havard Vilip Elserhandverk [Ten, Który Jest Opatrznością - -10% dochodu, +5% siły ludzkiej, +5 KP]
Skład parlamentu:
- Koalicja Obóz Zjednoczenia Ludzkiego - Samoobrona - Kult Sigmara - 72%
- OL - 11%
- PPCz - 10%
- RWZ - 5%
- Konfederacja - 2%
Następne wybory: co 6 lat
Partie polityczne:
- Obóz Zjednoczenia Ludzkiego (OZL) - zaplecze polityczne Apostoła, Przewodnika Ludzkości. Magokraci i kultyści skupieni przede wszystkim na kreatywnym wykorzystaniu magii oraz utrzymaniu pokojowej pozycji na północy aż do momentu Wielkiej Próby
- Ruch Wielkiej Zmiany (RWZ) - kult Tzeencha i (do niedawna) najpopularniejsza partia Wspólnoty. Biorąc pod uwagę pozytywne nastawienie tego bóstwa do wiedzy, transformacji, nauki Tzeench najbardziej pasuje do oficjalnej ideologii Wspólnoty. Partia cieszy się praktycznie 100% poparciem wśród transseksualistów.
- Przyjemność Prawem Człowieka (PPCz) - socjaldemokratyczna partia pod patronatem Slaanesh. Ze względu na sporą liczbę rytualnych orgii w ciągu ich najsłynniejszym postulatem jest zwiększenie liczby żłobków oraz przedszkoli. Stawiają duży nacisk na edukację oraz ideę powszechnych praw człowieka - prawa do jedzenia, prawa do mieszkania etc.
- Samoobrona - czciciele Khorne'a. Ku zaskoczeniu absolutnie nikogo chcą silnej armii, młodzieżówek zrzeszających młodych obywateli, dofinansowania wszelkich możliwych zawodów paintballowych, airsoftowych etc. Ze względu na dość praktyczne cele cieszą się większą popularnością niż można by początkowo przyjąć.
- Odrodzenie Ludzkości (OL) - partia wyznawców Nurgle'a, skupiająca przede wszystkim rolników i lekarzy - jako bóstwo odrodzenia poświęcone mu są liczne święta i festyny ludowe, szczególnie na wiosnę i na zimę, gdy jego czciciele witają/żegnają naturę. Z kolei lekarze czczą go jako główny powód dla którego mają co do garnka włożyć. Mają bardzo ciekawe podejście do opieki zdrowotnej - przy równoczesnym popieraniu wzrostu wydatków na szpitale chcą też ucinać profilaktykę. Choroby wyleczone są lepsze od unikniętych, bo pozwalają rosnąć w siłę.
- Konfederacja - czyli czciciele Rogatego Szczura, Zuvassina, Malala czy Necoho, którzy połączyli siły by uzyskać lepszy wynik na arenie międzynarodowej. Nie do końca wiadomo o co im chodzi. Najbardziej są znani dzięki tygodnikowi "NO CHYBA NIE", jadowicie antyteistycznej gazecie "czciciela" Necoho. Wyborcy często lubią mówić rzeczy "Może program partii jest dziwny, ale liczą się poglądy <imię polityka>".
- Kult Sigmara - prawdopodobnie najdziwniejsza z partii przekraczających próg 1% głosów. Kultyści Sigmara czczą bowiem jedno z najważniejszych bóstw ludzkich jako boga chaosu, uznając, że człowiek znany ze swojej odwagi i kunsztu wojennego, który dostąpił wstąpienia w szeregi bogów, absolutnie musi być powiązany z tymi potęgami. Czyż Tzeench nie jest panem przemiany, a Sigmar jej dostąpił? Czy Khorne miałby nie pobłogosławić tak wielkiego wojownika? No właśnie. Ich głównym postulatem w polityce zagranicznej jest drastyczne zwiększenie współpracy z innymi krajami ludzkimi oraz aktywne wsparcie (lub zakładanie) międzynarodowych organizacji charytatywnych.
- Pomniejsze partie - przy powszechnym prawie do zrzeszania oraz bardzo liberalnym podejściu do obywateli, w całym kraju istnieje zatrzęsienie niewielkich partyjek, przyjmujących za patronów różne bóstwa. Niektóre partie promują powszechnie znane bóstwa chaosu, robią to jednak o wiele mniej skutecznie od organizacji głównego nurtu, z kolei inne starają się badać powiązania pozostałych bogów z Chaosem. Najsławniejszym jest Kult Myrmidii, na którego ludzie głównie głosują "by zobaczyć czy w Związku Estalii popękają dupska jak zobaczą że czcimy ją jako boginię chaosu". Osiągają sukcesy przede wszystkim w wyborach lokalnych.
Postacie fabularne:
Apostoł Wzniesienia Havard Vilip Elserhandver - obecny przewodniczący Kultu Wzniesienia oraz głowa państwa. Główny ideolog państwa, mający jednak niewiele bezpośredniego wpływu na politykę. Cieszy się dużą popularnością wśród kultystów i aktywnie działa na rzecz zapewnienia swojej religii jak największej popularności - pisze traktaty religijne, fotografuje się z kotkami, dba by chociaż raz odwiedzić każdy sierociniec w kraju etc. Prywatnie jest czcicielem Wielkiej Bestii, Chaosu Zjednoczonego, uparcie poszukując tego co jednoczy jego kraj i jego kult. Po roku nieobecności powrócił odmieniony, osobiście przejmując władzę w państwie. Jako Apostoł, Kanclerz oraz Przewodnik Ludzkości jest gotowy zmienić świat.
Szef rządu: Kanclerz Gutrum Schultz - przewodniczący RWZ. Uśmiechnięty, pogodny człowiek, acz znany z bardzo wybuchowego charakteru i kłótliwości. Koalicja rządowa wiele razy znajdowała się na skraju załamania ze względu na jego zachowanie, ale na razie wszystkie skandale udawało się prędzej czy później załagodzić. Mimo swojego charakteru utrzymuje się na szczycie dzięki popularności wśród wyborców oraz bycia, po prostu, całkiem dobrym administratorem.
Harry Pottermaker - arogancki, młody mag z kompleksem wybrańca i wąską grupką znajomych, która się go z jakiegoś powodu trzyma mimo okropnego charakteru. Możliwe, że robią to ze względu na grube granty jakie otrzymuje od państwa w zamian za badania nad magią. W pewnym sensie uspokaja to władze państwa, które nie muszą się obawiać, że ich pupilek kiedykolwiek się zerwie ze smyczy - ani nie nazbiera sobie ważnych sojuszników, ani nie będzie ryzykował utraty państwowej pępowiny.
Randulph Carter - kolejny mag, protegowany apostoła oraz wierny członek Kultu Wzniesienia, o znaczącej pozycji w jego szeregach.
Lavinia Whateley - wywodząca się z wielce zasłużonego rodu Whateleyów magiczka, wiernie krocząca w ślady swojego ojca. Plotki o urodzeniu przez nią bliźniaków których ojciec jest nieznany są stanowczo nieprawdziwe.
Skład parlamentu:
- Koalicja Obóz Zjednoczenia Ludzkiego - Samoobrona - Kult Sigmara - 72%
- OL - 11%
- PPCz - 10%
- RWZ - 5%
- Konfederacja - 2%
Następne wybory: co 6 lat
Partie polityczne:
- Obóz Zjednoczenia Ludzkiego (OZL) - zaplecze polityczne Apostoła, Przewodnika Ludzkości. Magokraci i kultyści skupieni przede wszystkim na kreatywnym wykorzystaniu magii oraz utrzymaniu pokojowej pozycji na północy aż do momentu Wielkiej Próby
- Ruch Wielkiej Zmiany (RWZ) - kult Tzeencha i (do niedawna) najpopularniejsza partia Wspólnoty. Biorąc pod uwagę pozytywne nastawienie tego bóstwa do wiedzy, transformacji, nauki Tzeench najbardziej pasuje do oficjalnej ideologii Wspólnoty. Partia cieszy się praktycznie 100% poparciem wśród transseksualistów.
- Przyjemność Prawem Człowieka (PPCz) - socjaldemokratyczna partia pod patronatem Slaanesh. Ze względu na sporą liczbę rytualnych orgii w ciągu ich najsłynniejszym postulatem jest zwiększenie liczby żłobków oraz przedszkoli. Stawiają duży nacisk na edukację oraz ideę powszechnych praw człowieka - prawa do jedzenia, prawa do mieszkania etc.
- Samoobrona - czciciele Khorne'a. Ku zaskoczeniu absolutnie nikogo chcą silnej armii, młodzieżówek zrzeszających młodych obywateli, dofinansowania wszelkich możliwych zawodów paintballowych, airsoftowych etc. Ze względu na dość praktyczne cele cieszą się większą popularnością niż można by początkowo przyjąć.
- Odrodzenie Ludzkości (OL) - partia wyznawców Nurgle'a, skupiająca przede wszystkim rolników i lekarzy - jako bóstwo odrodzenia poświęcone mu są liczne święta i festyny ludowe, szczególnie na wiosnę i na zimę, gdy jego czciciele witają/żegnają naturę. Z kolei lekarze czczą go jako główny powód dla którego mają co do garnka włożyć. Mają bardzo ciekawe podejście do opieki zdrowotnej - przy równoczesnym popieraniu wzrostu wydatków na szpitale chcą też ucinać profilaktykę. Choroby wyleczone są lepsze od unikniętych, bo pozwalają rosnąć w siłę.
- Konfederacja - czyli czciciele Rogatego Szczura, Zuvassina, Malala czy Necoho, którzy połączyli siły by uzyskać lepszy wynik na arenie międzynarodowej. Nie do końca wiadomo o co im chodzi. Najbardziej są znani dzięki tygodnikowi "NO CHYBA NIE", jadowicie antyteistycznej gazecie "czciciela" Necoho. Wyborcy często lubią mówić rzeczy "Może program partii jest dziwny, ale liczą się poglądy <imię polityka>".
- Kult Sigmara - prawdopodobnie najdziwniejsza z partii przekraczających próg 1% głosów. Kultyści Sigmara czczą bowiem jedno z najważniejszych bóstw ludzkich jako boga chaosu, uznając, że człowiek znany ze swojej odwagi i kunsztu wojennego, który dostąpił wstąpienia w szeregi bogów, absolutnie musi być powiązany z tymi potęgami. Czyż Tzeench nie jest panem przemiany, a Sigmar jej dostąpił? Czy Khorne miałby nie pobłogosławić tak wielkiego wojownika? No właśnie. Ich głównym postulatem w polityce zagranicznej jest drastyczne zwiększenie współpracy z innymi krajami ludzkimi oraz aktywne wsparcie (lub zakładanie) międzynarodowych organizacji charytatywnych.
- Pomniejsze partie - przy powszechnym prawie do zrzeszania oraz bardzo liberalnym podejściu do obywateli, w całym kraju istnieje zatrzęsienie niewielkich partyjek, przyjmujących za patronów różne bóstwa. Niektóre partie promują powszechnie znane bóstwa chaosu, robią to jednak o wiele mniej skutecznie od organizacji głównego nurtu, z kolei inne starają się badać powiązania pozostałych bogów z Chaosem. Najsławniejszym jest Kult Myrmidii, na którego ludzie głównie głosują "by zobaczyć czy w Związku Estalii popękają dupska jak zobaczą że czcimy ją jako boginię chaosu". Osiągają sukcesy przede wszystkim w wyborach lokalnych.
Postacie fabularne:
Apostoł Wzniesienia Havard Vilip Elserhandver - obecny przewodniczący Kultu Wzniesienia oraz głowa państwa. Główny ideolog państwa, mający jednak niewiele bezpośredniego wpływu na politykę. Cieszy się dużą popularnością wśród kultystów i aktywnie działa na rzecz zapewnienia swojej religii jak największej popularności - pisze traktaty religijne, fotografuje się z kotkami, dba by chociaż raz odwiedzić każdy sierociniec w kraju etc. Prywatnie jest czcicielem Wielkiej Bestii, Chaosu Zjednoczonego, uparcie poszukując tego co jednoczy jego kraj i jego kult. Po roku nieobecności powrócił odmieniony, osobiście przejmując władzę w państwie. Jako Apostoł, Kanclerz oraz Przewodnik Ludzkości jest gotowy zmienić świat.
Szef rządu: Kanclerz Gutrum Schultz - przewodniczący RWZ. Uśmiechnięty, pogodny człowiek, acz znany z bardzo wybuchowego charakteru i kłótliwości. Koalicja rządowa wiele razy znajdowała się na skraju załamania ze względu na jego zachowanie, ale na razie wszystkie skandale udawało się prędzej czy później załagodzić. Mimo swojego charakteru utrzymuje się na szczycie dzięki popularności wśród wyborców oraz bycia, po prostu, całkiem dobrym administratorem.
Harry Pottermaker - arogancki, młody mag z kompleksem wybrańca i wąską grupką znajomych, która się go z jakiegoś powodu trzyma mimo okropnego charakteru. Możliwe, że robią to ze względu na grube granty jakie otrzymuje od państwa w zamian za badania nad magią. W pewnym sensie uspokaja to władze państwa, które nie muszą się obawiać, że ich pupilek kiedykolwiek się zerwie ze smyczy - ani nie nazbiera sobie ważnych sojuszników, ani nie będzie ryzykował utraty państwowej pępowiny.
Randulph Carter - kolejny mag, protegowany apostoła oraz wierny członek Kultu Wzniesienia, o znaczącej pozycji w jego szeregach.
Lavinia Whateley - wywodząca się z wielce zasłużonego rodu Whateleyów magiczka, wiernie krocząca w ślady swojego ojca. Plotki o urodzeniu przez nią bliźniaków których ojciec jest nieznany są stanowczo nieprawdziwe.