Stolica: Drakenhof
Ustrój: Autorytaryzm (demokracja prezydencka)
Model gospodarczy: Leseferyzm
Język/i urzędowy/e : imperialny
Dane na: 2699
Ludności : 25
Reputacja: 0, chyba
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: żaden
Cechy społeczeństwa :
Nieumarłe legiony - może zignorować koszt w sile ludzkiej wszelkiej produkcji czy działania o ile zapłaci podwójny koszt pieniężny. -1 DP mniej jest wymagane by powstrzymać klęskę głodu. (Ważne: cecha nie działa z przezbrajaniem).
Specyficzne środowisko biznesowe - -3 KP, +7% do dochodu
Diaspora bretońska - +2% do przyrostu naturalnego, -5% do dochodu
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa : uzupełnia MG
Struktura religijna : uzupełnia MG
Ustrój: Autorytaryzm (demokracja prezydencka)
Model gospodarczy: Leseferyzm
Język/i urzędowy/e : imperialny
Dane na: 2699
Ludności : 25
Reputacja: 0, chyba
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: żaden
Cechy społeczeństwa :
Nieumarłe legiony - może zignorować koszt w sile ludzkiej wszelkiej produkcji czy działania o ile zapłaci podwójny koszt pieniężny. -1 DP mniej jest wymagane by powstrzymać klęskę głodu. (Ważne: cecha nie działa z przezbrajaniem).
Specyficzne środowisko biznesowe - -3 KP, +7% do dochodu
Diaspora bretońska - +2% do przyrostu naturalnego, -5% do dochodu
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa : uzupełnia MG
Struktura religijna : uzupełnia MG