Klan Eshin
#1
Klan Eshin (NPC)


[Obrazek: nZdspnJ.png]
---------------------


Queek Headtaker, Belegar Ironhammer oraz watażka Skarsnik walczyli o legendarne Karak-Eight-Peaks przez całe dekady, ostatecznie po całych wiekach konfliktu ostatecznie całkowitą kontrolę nad obszarem przejęła czwarta strona - Klan Eshin - który wyrżnął wszystkich pozostałych. Przywództwo klanu po utracie kontaktu z Pod-Imperium zdecydowało o założeniu stałej siedziby w tej dawnej krasnoludzkiej twierdzy. Klan Eshin specjalizuje się w wywiadzie oraz akcjach skrytobójczych. Ten, który ma na swe usługi Klan Eshin, może liczyć na powodzenie nawet najbardziej nieortodoksyjnych żądań...

------

Wpływ potrzebny by Klan Eshin znalazł się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Klanie Skryre Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).

LUBI: Pieniądze oraz wywiad
NIE LUBI: Prześladowanie skaveńskiej mniejszości

------

Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Eshin: +5 do kontrwywiadu, +1 agent

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:

Wiedza (informacja od MG w Tajnych Wydarzeniach) o każdej akcji wywiadowczej z cennika wymierzone w każdy kraj gracza na świecie bez podania zleceniodawcy (ale z wiadomym celem) ani czy akcja się udała czy nie udała. Gracz może następnie dodać +3 albo -3 do PI do tej akcji.

-------

DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:

Można zwiększyć wpływy w Klanie Eshin zwyczajnie płacąc mu pieniędzmi. Kupowanie wpływów u Klanu Eshin nie kosztuje KP.

Klan Eshin będzie wiedział o akcjach wywiadowczych, które są dokonywane. Klan Eshin respektuje każde państwo, które używa wywiadu agresywnie i swoją akcją wywiadowczą w znaczący sposób coś zrobił. Po wykonaniu akcji wywiadowczej przez gracza, klan Eshin będzie udawał, że otrzymał pieniądze od niego i dlatego wzrósł mu wpływ - w rzeczywistości jest to nagroda za respekt jakim jest odwalenie skutecznej akcji wywiadowczej. Szczególnie doceniane są zabójstwa i ataki terrorystyczne.

INNE DANE:

WP: 45 (23 City of Pillars, Karak Azul 5, Karaz Grimstok 5, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 10 mln
Wojsko: 3 piech III, 3 piech II sg, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc, 1 piech I, 2 m I, 
Lotnisko: City of Pillars
Lekkie Umocnienia Lądowe (linia): City of Pillars, Karaz Grimstok, Karak Azul
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Klan Eshin - przez Verlax - 2020-10-09, 14:20
RE: Klan Eshin - przez Verlax - 2020-12-13, 16:26
RE: Klan Eshin - przez Verlax - 2021-01-26, 19:11
RE: Klan Eshin - przez Verlax - 2021-03-14, 17:34
RE: Klan Eshin - przez Turek - 2021-04-02, 08:05
RE: Klan Eshin - przez Verlax - 2021-05-06, 23:02
RE: Klan Eshin - przez Turek - 2021-06-04, 23:06