Klan Eshin (NPC)
---------------------
Queek Headtaker, Belegar Ironhammer oraz watażka Skarsnik walczyli o legendarne Karak-Eight-Peaks przez całe dekady, ostatecznie po całych wiekach konfliktu ostatecznie całkowitą kontrolę nad obszarem przejęła czwarta strona - Klan Eshin - który wyrżnął wszystkich pozostałych. Przywództwo klanu po utracie kontaktu z Pod-Imperium zdecydowało o założeniu stałej siedziby w tej dawnej krasnoludzkiej twierdzy. Klan Eshin specjalizuje się w wywiadzie oraz akcjach skrytobójczych. Ten, który ma na swe usługi Klan Eshin, może liczyć na powodzenie nawet najbardziej nieortodoksyjnych żądań...
------
Wpływ potrzebny by Klan Eshin znalazł się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Klanie Skryre Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).
LUBI: Pieniądze oraz wywiad
NIE LUBI: Prześladowanie skaveńskiej mniejszości
------
Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Eshin: +5 do kontrwywiadu, +1 agent
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:
Wiedza (informacja od MG w Tajnych Wydarzeniach) o każdej akcji wywiadowczej z cennika wymierzone w każdy kraj gracza na świecie bez podania zleceniodawcy (ale z wiadomym celem) ani czy akcja się udała czy nie udała. Gracz może następnie dodać +3 albo -3 do PI do tej akcji.
-------
DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:
Można zwiększyć wpływy w Klanie Eshin zwyczajnie płacąc mu pieniędzmi. Kupowanie wpływów u Klanu Eshin nie kosztuje KP.
Klan Eshin będzie wiedział o akcjach wywiadowczych, które są dokonywane. Klan Eshin respektuje każde państwo, które używa wywiadu agresywnie i swoją akcją wywiadowczą w znaczący sposób coś zrobił. Po wykonaniu akcji wywiadowczej przez gracza, klan Eshin będzie udawał, że otrzymał pieniądze od niego i dlatego wzrósł mu wpływ - w rzeczywistości jest to nagroda za respekt jakim jest odwalenie skutecznej akcji wywiadowczej. Szczególnie doceniane są zabójstwa i ataki terrorystyczne.
INNE DANE:
WP: 45 (23 City of Pillars, Karak Azul 5, Karaz Grimstok 5, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 10 mln
Wojsko: 3 piech III, 3 piech II sg, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc, 1 piech I, 2 m I,
Lotnisko: City of Pillars
Lekkie Umocnienia Lądowe (linia): City of Pillars, Karaz Grimstok, Karak Azul
---------------------
Queek Headtaker, Belegar Ironhammer oraz watażka Skarsnik walczyli o legendarne Karak-Eight-Peaks przez całe dekady, ostatecznie po całych wiekach konfliktu ostatecznie całkowitą kontrolę nad obszarem przejęła czwarta strona - Klan Eshin - który wyrżnął wszystkich pozostałych. Przywództwo klanu po utracie kontaktu z Pod-Imperium zdecydowało o założeniu stałej siedziby w tej dawnej krasnoludzkiej twierdzy. Klan Eshin specjalizuje się w wywiadzie oraz akcjach skrytobójczych. Ten, który ma na swe usługi Klan Eshin, może liczyć na powodzenie nawet najbardziej nieortodoksyjnych żądań...
------
Wpływ potrzebny by Klan Eshin znalazł się w strefie Wpływów: 10
UWAGA: na potrzeby Wpływów w Klanie Skryre Reputacja nie ma znaczenia (zarówno negatywna jak i pozytywna).
LUBI: Pieniądze oraz wywiad
NIE LUBI: Prześladowanie skaveńskiej mniejszości
------
Wszystkie państwa, które mają Wpływ "10" u Klanu Eshin: +5 do kontrwywiadu, +1 agent
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10). Państwa, które są DOMINUJĄCE uzyskują następującą zdolność:
Wiedza (informacja od MG w Tajnych Wydarzeniach) o każdej akcji wywiadowczej z cennika wymierzone w każdy kraj gracza na świecie bez podania zleceniodawcy (ale z wiadomym celem) ani czy akcja się udała czy nie udała. Gracz może następnie dodać +3 albo -3 do PI do tej akcji.
-------
DODATKOWA AKTYWNOŚĆ:
Można zwiększyć wpływy w Klanie Eshin zwyczajnie płacąc mu pieniędzmi. Kupowanie wpływów u Klanu Eshin nie kosztuje KP.
Klan Eshin będzie wiedział o akcjach wywiadowczych, które są dokonywane. Klan Eshin respektuje każde państwo, które używa wywiadu agresywnie i swoją akcją wywiadowczą w znaczący sposób coś zrobił. Po wykonaniu akcji wywiadowczej przez gracza, klan Eshin będzie udawał, że otrzymał pieniądze od niego i dlatego wzrósł mu wpływ - w rzeczywistości jest to nagroda za respekt jakim jest odwalenie skutecznej akcji wywiadowczej. Szczególnie doceniane są zabójstwa i ataki terrorystyczne.
INNE DANE:
WP: 45 (23 City of Pillars, Karak Azul 5, Karaz Grimstok 5, po 1 w każdej innej prowincji)
Ludność: 10 mln
Wojsko: 3 piech III, 3 piech II sg, 3 piech II plot, 3 piech II ppanc, 1 piech I, 2 m I,
Lotnisko: City of Pillars
Lekkie Umocnienia Lądowe (linia): City of Pillars, Karaz Grimstok, Karak Azul