Informacje ogólne
#1
[Obrazek: 6B0LKMf.png]

Many stand against us but they will never win
We said we would return and here we are again
To bring them all destruction, suffering and pain
We are the hammer of the gods, we are thunder wind and rain


Stolica: Nowe Telauar (Reykjavik)
Ustrój: Teokratyczna republika prezydencka (Totalitaryzm)
Model gospodarczy: Wolny rynek (Centralne planowanie)
Język/i urzędowy/e : Tuulański (rozwinięta wersja pidżynu anglo-grenlandzkiego)


Dane na: 10004

Ludności : 28,69 mln (z czego 4,5 mln pod okupacją złych Fennian)
Reputacja: 0
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Pobór rozszerzony

Cechy społeczeństwa:

Od początku gry: 
* No i co z tego że jest wojna? - Absolutnie zawsze otrzymujemy PP za “pokój”. Okupowane prowincje dają nam nie 0,5 mln, a 0,75 mln $ z każdego WP.

* Działający system niewolniczy - Każdy wydobywany surowiec daje nam +5% dochodu. +1 slot przemysłowy, jeśli wydobywamy co najmniej 1 jednostkę żywności. Wydobywanie surowców na terenach okupowanych nie wymaga od nas opłaty (tylko informacji i garnizonu, zgodnie z zasadami). [wymaga dostępu do źródła niewolników]

* Specyficzność naszego systemu niewolniczego - +2% przyrostu naturalnego. Jeśli spełniamy warunki PP “konsumpcja”, otrzymujemy dodatkowo +10% dochodu, +1 slot przemysłowy. [wymaga dostępu do źródła niewolników]

*Nieregularne dostawy niewolników - Wobec braku stałego “zasilania” nasz system wymaga dostarczania z zapasów/zakupów/”innych źródeł”/ostatecznie “z ludności” - 100k niewolników co turę. Każdoturowo należy napisać w Tajnych wydarzeniach jaka opcja jest w tej turze wybrana, w innym wypadku jest brana “z ludności” w całości, niezależnie od posiadania “zapasu” niewolników.

* Rajski Korpus(*) -> Możemy produkować piechotę morską mimo braku posiadania odpowiedniej technologii. Nasze dywizje marines cechują się wyjątkowo wysokim morale i wyszkoleniem (sprzęt normalny dla marines).
-> Tworzenie / zmodernizowanie do specjalizacji dywizji piechoty morskiej kosztuje 3 mln $ mniej (tak, są tańsze niż “zwykła piechota”); nie dotyczy sprzętu (bez rekrutów). Po wliczeniu wszystkich zniżek możemy na tym zarobić (jeśli cena jest mniejsza niż zero). Każdorazowe rozwiązanie/zmodernizowanie do innej specjalności w wypadku dywizji piechoty morskiej kosztuje nas 1 stabilności.
-> Możemy produkować w slocie 1 dywizję więcej, jeśli są to wyłącznie dywizje marines.

* Poligamia, Patriarchalizm, rozwinięta opieka nad dziećmi - +2% przyrostu naturalnego, +2KP co turę, +10% siły ludzkiej. -10% dochodu.

* Owce jako zwierzęta domowe - -20% wymagań DP… zaokrąglane w dół (co piąty DP wymagany znika. Jak mamy wymagania na 4 DP lub mniej, z uwagi że taki kraj albo bo taka polityka, to cóż - 20% od 4 zaokrąglone w dół to 0).

* Ministerstwo ds. Powrotu do Domu - dysponujemy technologią pozwalającą budować okręty i FT pływające na obszarach Arktyki ze znacznie zwiększonym bezpieczeństwem (i takie budujemy). Możemy budować FT(L), kosztujące 3 mln $ więcej, ale z dołączonymi do FT lodołamaczami. (proszę gracza o zmianę nazwy na nazwę swojej organizacji, jeśli ta mu nie pasuje. Zmiana z informacją DW MG na rozmowach)

Od 10001:
*Wojna Totalna! negatywy - -1 stabilności za każdy zawarty układ pokojowy (kapitulacja i/lub aneksja się nie liczą). -1KP na turę za każdą okupowaną naszą prowincję (maksymalnie -10KP na turę); okupacja musi być co najmniej na początku i na końcu roku [nie musi trwać cały rok, ale odbicie na 1 miesiąc nie pomoże]; w wypadku braku KP na zabieranie, tracimy zamiast brakujących KP -5% dochodu za każde brakujące KP i do tego -1 stabilności.

*Wojna Totalna! pozytywy - +10% siły ludzkiej, +10% dochodu, +1% dochodu za każdy kraj który prowadził przeciw nam/ przeciw któremu prowadziliśmy działania wojenne w poprzedniej turze wojennej [liczą się tylko "duże" kraje - kraje graczy lub ich zNPCowami bezpośredni spadkobiercy].

*Przyłączanie Terenów Rządu Wojskowego (10k2-10k4*) - -1 mln $ za każdą prowincję dawnego Rządu Wojskowego którą kontrolowaliśmy i do której mieliśmy szlak połączenie w poprzedniej turze**

*Madtki ambasadorkami marki "Tuule" - osładzanie wydarzeń Madt-stycznych mariażami wpływowych nie-Madtów z ładnymi Madtkami zmniejsza koszt danego wydarzenia w KP o 5KP (w Tuule lub za granicą). Cechę można użyć maksymalnie dwa razy na turę (użycie tylko raz powoduje zmniejszenie o 10KP i generuje +1K+). Koszt nie może być ujemny.


Od 10002:
O dziwo brak cech w tym roku

Od 10003:
* STISON - -5% dochodu. Miśil Madt raz na turę może nadzwyczajnie wzmocnić kraj w jakiejś dziedzinie. Wymaga to wydarzenia jawnego dokonanego przed deadlinem handlowym i przyniesie konkretny zysk w KP, K+, % dochodu kraju (za responsem MG. rzędu 5-10 KP i podobnych). Cecha może być ujęta na wyjeździe zagranicznym, ale wpływa na reputację wyłącznie ujemną i wpływ u NPC poniżej 5.

*Turbopatriotyczne dyskusje w piwnicy - -5KP za każdy rozejm który wciąż trwa, mimo ogłoszonej wojny totalnej; jeśli nie masz ze stałego dochodu KP tyle, by pokryć koszt KP, nie płacisz go, ale tracisz 1 stabilności [dla 5+ rozejmów 2 stabilności]. +10KP, +2piechIo w razie złamania rozejmu. Turbopatrioci będą przynosić dodatkowe efekty fabularne co turę.

*Gospodarcze dodatkowe wstrząsy utraty Narwygu (10004-10006) - -15% dochodu co turę. Każdy wydobywany/kupowany surowiec przemysłowy zmniejsza ten ból dochodowy o 5%. Cecha nie może wyjść na plus.

* Losy generała Unjity i jego tuulańskich lotników (jednorazowa, ważna do 10005 roku włącznie) - Jeśli wyjaśnimy losy generała lotnictwa Unjity i - jak nie żyje, sprowadzimy jego ciało, jak żyje, to jego samego... oraz jeśli sprowadzimy jego partyzantów/lotników, otrzymamy +1 stabilności, +10KP, +10K+. I możliwe że coś się ciekawego dowiemy ze zdjęć. Jeśli jednak to nam się nie uda do utraty ważności cechy, tracimy 1 stabilności za generała i ewentualne drugie 1 stabilności za partyzantów.


(*)Here's health to you and to our Corps
Which we are proud to serve;
In many a strife we've fought for life
And never lost our nerve;
If the Army and the Navy
Ever look on Heaven's scenes;
They will find the streets are guarded
By United States Marines.
[Zdrowie twoje i naszego Korpusu
W którym z dumą służymy;
W wielu potyczkach walczyliśmy o życie
I nigdy nie straciliśmy zimnej krwi;
Jeśli Armia i Marynarka
Kiedykolwiek spojrzą na krainę Niebios;
Zobaczą, że ulic strzegą tam
Marines Stanów Zjednoczonych]


Aktualne umowy i pakty:

Państwa satelickie:

Struktura narodowościowa :
  • Tuulanie - 56%
  • Sługi (pochodzenia bryto-skandynawskiego) - 25%
  • Sługi (inne) - 4%
  • Ludność rezerwatów -14,70%
  • Inne - 0,05%
  • Elfy - 0,25%

Struktura religijna :
  • Herokult - 49,5%
  • Matshishkapeu -12,25%
  • Napoleonizm - 3,5%
  • Chrześcijaństwo* - 2%
  • Zaprzysiężeni* - 2,5%
  • Eklezja Floriańska* - 1,5%
  • Wiara czarnych Aniołów [UPKE]* - 6,5%
  • Gdyby Bóg istniał, to bym nie był niewolnikiem pieprzonych Tuulan* - 19,5%
  • Odyn Ukrzyżowany i Budda Sturęki - 1,25%
  • Bractwo Szakala - 0,5%
  • Inne - 0,5%
  • Ásatrú - 0,5%
*- główne religie wyznawane przez Sługi
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Informacje ogólne - przez Darne - 2022-09-22, 18:57
RE: Informacje ogólne - przez Darne - 2022-09-22, 19:03
RE: Informacje ogólne - przez Darne - 2022-09-22, 19:55
RE: Informacje ogólne - przez Darne - 2022-09-24, 10:51