Informacje ogólne
#1
[Obrazek: 3CIf4Ti.png]

Stolica: Użhorod
Ustrój: Demokracja wojenna (totalitaryzm)
Model gospodarczy: WRP, wyspecjalizowany rynek plemienny (kartelizacja)
Język/i urzędowy/e : Wenedzki


Dane na: 10 005?

Ludności : 10,1 mln
Reputacja: -1
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Częściowa mobilizacja (5%)

Cechy społeczeństwa :
* Ci waleczni Słowianie! - Możemy używać cnoty waleczni niezależnie od tego czy ją kiedykolwiek wybierzemy przy przekroczeniu progu K+, czy nie. Cnoty używamy na normalnych zasadach. Każdorazowe użycie tej cnoty generuje +10k rekrutów doliczanych do puli Siły Ludzkiej.
* Żar wiary Wenedów - wojny z krajami teokratycznymi / o jakiejś dominującej religii generują +5KP, +10k rekrutów co turę. Bonus jest taki sam niezależnie od liczby krajów.
* Imperium przemysłowe Lasockich - Produkcja DP w slocie generuje +3Z per slot
* Systemowa dyskryminacja nie-rodzimowierców - -5K+ co turę. Nasz poziom reputacji nie może być wyższy niż 3.
* Przepyszny kwas chlebowy - jeśli produkujemy w slocie / wydobywamy jako żywność co najmniej 1 DP, otrzymujemy +1 DP.
* System obronny przeciw orkom - G26, G28 i G29 są traktowane jako lekkie twierdze przy walkach z orkami. (po nadaniu nazw proszę zamienić nazwy kodowe na właściwe)
* Doświadczenie z walk z orkami - Na etapie powoływania generała można za 5K+ zakupić specjalizację “Specjalista walk z orkami”. (można tego użyć też w zerowej turze na posiadanych od początku generałów / generałów zerogwiazdkowych).
*O Wandzie co nie chciała mięsa (10001-10006) - wymagania konsumpcji -1DP (ogólne). +5K+ dochodu co turę. +1% dochodu, jeśli budżet został wstawiony w sobotę. +1% dochodu jeśli budżet został wstawiony przed deadline handlowym. [wymaga ziemniaków]
* Improwizowana milicja (10003-10006) - Jeśli produkowane choć 1DP, możemy produkować bez poświęcania slota przemysłowego do 8 milicji - poza slotem przemysłowym koszt ludzki jest normalny, a koszt pieniężny jest o 0,5 mln $ niższy.

Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>

Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>

Struktura narodowościowa : 
  • Wenedzi - 74%
  • Gondorczycy - 6%
  • Rohirrimowie - 2%
  • Kozacy - 2%
  • Rzeczwspólnolitanie - 5%
  • Chińczycy - 3%
  • Słowacy - 5%
  • Inni - 3%
Struktura religijna : 
  • Rodzimowiercy (wszędzie poza Kniaźstwem: Wenedowiercy): 78%
  • Chrześcijanie (poza katolikami) - 4%
  • Katolicy - 4%
  • Tolkieniści - 7%
  • Wierzenia chińskie - 2,5%
  • Herokult - 1%
  • Mamonizm - 2%
  • Kulty: Morgotha, Saurona i Putina* - 0,5%
  • Inne - 1%
*- szacunki policyjne

***
*) Okupowane przez Rzeczwspólną (15 WP)
4,4 mln ludności
(3,3 mln Wenedów; 1,0 mln Rzeczwspólnotan; 0,1 mln inne)
(2,9 mln Rodzimowiercy; 1,1 mln Katolicy; 0,2 mln Chrześcijanie (poza Katolikami); 0,1 mln Herolkult; 0,1 mln Kulty: Morgotha, Saurona i Putina*) [*- ukrywają się]

*) Okupowane przez ARL (14WP)
5,5 mln ludności
(2,7 mln Wenedów; 1,2 mln Słowaków; 0,5 mln Rzeczwspólnotan; 0,1 mln Kozaków; 0,7 mln Gondorczyków; 0,1 mln inne)
(2,6 mln Rodzimowiercy; 0,7 mln Katolicy; 0,8 mln Chrześcijanie (poza Katolikami); 0,7 mln Tolkieniści; 0,1 mln Herolkult; 0,3 mln Mammonizm; 0,2 mln Kulty: Morgotha, Saurona i Putina*; 0,1 mln inne) [*- ukrywają się]

*) Ocalały kraj (28WP) [tak, wzrosło odrobinę, nie tylko z powodu kolonizacji]
10,1 mln ludności
(8,8 mln Wenedów; 0,3 mln Gondorczyków; 0,6 mln Rohirrimów; 0,3 mln Kozaków; 0,1 mln inne)
(8,9 mln Rodzimowiercy; 0,1 mln Chrześcijanie (Katolicy i inni); 0,8 mln Tolkieniści; 0,1 mln Mammonizm; 0,1 mln Kulty: Morgotha, Saurona i Putina*; 0,1 mln inne) [*- ukrywają się]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Informacje ogólne - przez Riper - 2022-09-23, 15:10
RE: Informacje ogólne - przez Riper - 2022-09-23, 15:10
RE: Informacje ogólne - przez Riper - 2022-09-23, 15:10
RE: Informacje ogólne - przez Riper - 2022-09-23, 15:11