2022-12-20, 20:17
10002
Królestwo Rohirrimów stało się krajem o dominujących wpływach w Gondorze.
//
O czym nie wspomniałem wcześniej, ale tu warto zaznaczyć, Rohirrimowie otrzymują +1 Wpływu.* [TF]
Za sam wpływ+ reputację:
Za Dominację (skreślone to co nie działa, pogrubione to co istotne):
Pogrubione działa już w turze 10002 (tak samo jak bonusy).
Proszę pamiętać o:
Królestwo Rohirrimów stało się krajem o dominujących wpływach w Gondorze.
//
O czym nie wspomniałem wcześniej, ale tu warto zaznaczyć, Rohirrimowie otrzymują +1 Wpływu.* [TF]
Za sam wpływ+ reputację:
Cytat:(+) Fortyfikacje kosztują 1 mln $ mniej za linię, 2 mln $ mniej za twierdzę.
(+) +1Z produkcji zaopatrzenia ze slota.
Za Dominację (skreślone to co nie działa, pogrubione to co istotne):
Cytat:(+) Specjalizacja piechoty: kawaleria kosztuje 2 mln $ mniej (dla 0 i I generacji kosztuje tylko 1 mln $ mniej).
(+) Jednostek piechoty o specjalizacji: kawaleria można robić w slocie o 2 więcej niż wynika z “gołych” możliwości dla piechoty.
(+) +1Z produkcji zaopatrzenia ze slota. Kumuluje się z bonusem za posiadanie Rycerzy Gondoru w strefie wpływów.
(+) +1 reputacji co turę. Wartość liczymy na początku tury (razem z PP) i nie może być wyższa niż 2 -> dla więcej niż “2” bonus nie działa.
(-) -1 wpływu w Gondorze co turę.
Pogrubione działa już w turze 10002 (tak samo jak bonusy).
Proszę pamiętać o:
Cytat:Status DOMINUJĄCEGO utrzymuje się przez 3 tury, po czym po raz kolejny jest sprawdzany w porównaniu z innymi państwami (czy ktoś nie ma więcej Wpływu ponad 10)
Cytat:Kraj DOMINUJĄCY nie ma absolutnie żadnych dodatkowych korzyści mechanicznych z dominowania Rycerzy Gondoru (w tym tych zapisanych w zasadach). Możliwe jest uzyskanie pewnych koneksji dyplomatycznych, ale nie jest to automatyczne i zależy również od poziomu wpływu (i zwłaszcza reputacji).