Królestwo Khazad-dûm
NPCe jednoprowowe nie kierują się zasadami dotyczącymi progów WP dla społeczeństwa. Tzn. proszę pamiętać, że "zamożność" dla jednoprowowych wynika wyłącznie ze stosunku WP/ludność - aczkolwiek ma to znaczenie wyłącznie fabularne.
Dane ogólne:
WP: 8 WP (w tym 8 pod ziemią)
Ludność: 3 mln
Władane przez Orriego Kamienny Hełm królestwo krasnoludów wciąż boryka się z problemem odbudowywania się ze zniszczeń pozostawionych przez wojnę z orkami i balrogami. Póki co kopalnie mithrilu nie przynoszą zakładanych zysków, a zapotrzebowanie na piwo i zacne mięsiwo wśród krasnoludów nie maleje - tylko płacić za te dobra nie bardzo jest czym...
Mechanicznie:
Wpływ potrzebny by Moria znalazła się w strefie Wpływów: 10
Uwaga: reputacja ma znaczenie wszędzie niżej.
LUBI: dostarczanie DP*, okazywanie szacunku Orriemu, dobre piwo.
NIE LUBI: balrogów, podważania prawa krasnoludów do Khazad-dûm, dyskryminacji krasnoludów.
*- za każde podarowane DP otrzymuje się +1 Wpływu
Posiadanie 10 punktów wpływu gwarantuje:
(+) +5 KP co turę
(-) -1 punkt wpływu w Morii co turę
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 Wpływu jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co trzy tury. Państwo DOMINUJĄCE ma następujące zdolności:
(+) Dominujący może korzystać ze złóż surowców znajdujących się w Khazad-dûm.
NPCe jednoprowowe nie kierują się zasadami dotyczącymi progów WP dla społeczeństwa. Tzn. proszę pamiętać, że "zamożność" dla jednoprowowych wynika wyłącznie ze stosunku WP/ludność - aczkolwiek ma to znaczenie wyłącznie fabularne.
Dane ogólne:
WP: 8 WP (w tym 8 pod ziemią)
Ludność: 3 mln
Władane przez Orriego Kamienny Hełm królestwo krasnoludów wciąż boryka się z problemem odbudowywania się ze zniszczeń pozostawionych przez wojnę z orkami i balrogami. Póki co kopalnie mithrilu nie przynoszą zakładanych zysków, a zapotrzebowanie na piwo i zacne mięsiwo wśród krasnoludów nie maleje - tylko płacić za te dobra nie bardzo jest czym...
Mechanicznie:
Wpływ potrzebny by Moria znalazła się w strefie Wpływów: 10
Uwaga: reputacja ma znaczenie wszędzie niżej.
LUBI: dostarczanie DP*, okazywanie szacunku Orriemu, dobre piwo.
NIE LUBI: balrogów, podważania prawa krasnoludów do Khazad-dûm, dyskryminacji krasnoludów.
*- za każde podarowane DP otrzymuje się +1 Wpływu
Posiadanie 10 punktów wpływu gwarantuje:
(+) +5 KP co turę
(-) -1 punkt wpływu w Morii co turę
Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 Wpływu jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co trzy tury. Państwo DOMINUJĄCE ma następujące zdolności:
(+) Dominujący może korzystać ze złóż surowców znajdujących się w Khazad-dûm.