2020-09-30, 23:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2021-07-23, 19:18 przez prehi.
Powód edycji: 2715
)
Stolica: Karak Norn
Ustrój: Demokracja ludowa (totalitaryzm)
Model gospodarczy: Komunizm (centralne planowanie)
Język/i urzędowy/e : (to uzupełnienia: ile ras tyle języków)
Dane na: 2715
Ludności : 84,286 mln
Reputacja: -3
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Pobór rozszerzony (3%)
Cechy społeczeństwa :
Dziedzictwo Długiego Marszu - +1 do ilości produkowanej piechoty w slocie, koszt piechoty -0,5 mln
Elfy pod jarzmem - -2 KP, +4% dochodu
Miedziana Góra - jeśli w Karak Izor znajduje się centrum przemysłowe, +2 do produkcji Zaopatrzenia ze slotów przemysłowych, +1 do nauki w dziale Przemysł [wymaga kontroli nad prowincją Karak Izor].
Niewiarygodne dane statystyczne - ze względu na braki w dokumentacji oraz znikomy poziom wiedzy na temat ruin Pod-Imperium nie jesteśmy pewni na ile dane demograficzne oraz religijne odpowiadają rzeczywistości.
Zintegrowany przemysł i logistyka - jeśli nie stracono PP za bezpieczeństwo, +1 WP co turę (do rozdania w prowincjach połączonych zaawansowaną koleją), które są połączone zaawansowaną koleją ze stolicą.
Trakt Kyphryjski - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +7% dochodu
Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - -4% dochodu. Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1.
Biedna, ale obojętna imperialna wieś - -5% dochodu, +4 KP
Czarne Miasto - jeśli w Nuln jest centrum przemysłowe, traktowane jest ono równocześnie jako darmowe (niewchodzące w limit) centrum finansowe, +2% do dochodu [wymaga kontroli nad prowincją Nuln]
Powiązania gospodarcze WWL-ZSRR - jeśli państwa te nie są w stanie wojny, +1% do dochodu
Via Wastelandia - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +1% dochodu, +1 KP za każde dwa państwa z tą cechą (zaokrąglając w dół).
Parias - inne kraje mają zagwarantowane nie otrzymać spadku stabilności z dyplomacji w wypadku ataku na ten kraj, niezależnie od jakichkolwiek podpisanych traktatów (paktów o nieagresji, sojuszów i podobnych). Jeśli stabilność wynosi 5 bądź mniej, nie otrzymujesz kar z łamania i zrywania traktatów.
Przeciążona administracja - -10% dochodu, -10% siły ludzkiej
Aktualne umowy i pakty:
*Sztama o niebiciu (Pakt o Nieagresji) z D-R-WAAAGH! - do 2714 nvm
* (de facto) Zerwane kontakty dyplomatyczne z Księstwami Granicznymi. to też nvm
* Pakt o Nieagresji na 5 lat (do 2709) z Imperium. a to już w ogóle nvm
* Sojusz obronny z Imperium Moyolequetzal
* Pełny akces w Międzyrasówce.
Państwa satelickie:
Twarzołamacze
Socjalistyczna Republika Sylvanii
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Bretończycy) - 29%
Krasnoludy (Karaz Ankor) - 25%
Elfy (Ather Loren) - 21%
Skaveni - 15%
Ludzie (Imperium) - 6%
Zielonoskórzy (Gobliny) - 3%
Zielonoskórzy (Orkowie) - 1%
Inne - 1%
Struktura religijna :
Ateizm - 62%
Panteon Karaz Ankor - 13%
Rogaty Szczur - 10%
Panteon Elfów - 8%
Panteon Starego Świata - 2%
Gork - 2%
Mork - 2%
Inne - 1%
Ustrój: Demokracja ludowa (totalitaryzm)
Model gospodarczy: Komunizm (centralne planowanie)
Język/i urzędowy/e : (to uzupełnienia: ile ras tyle języków)
Dane na: 2715
Ludności : 84,286 mln
Reputacja: -3
Zamożność: średniozamożne
Poziom mobilizacji: Pobór rozszerzony (3%)
Cechy społeczeństwa :
Dziedzictwo Długiego Marszu - +1 do ilości produkowanej piechoty w slocie, koszt piechoty -0,5 mln
Elfy pod jarzmem - -2 KP, +4% dochodu
Miedziana Góra - jeśli w Karak Izor znajduje się centrum przemysłowe, +2 do produkcji Zaopatrzenia ze slotów przemysłowych, +1 do nauki w dziale Przemysł [wymaga kontroli nad prowincją Karak Izor].
Niewiarygodne dane statystyczne - ze względu na braki w dokumentacji oraz znikomy poziom wiedzy na temat ruin Pod-Imperium nie jesteśmy pewni na ile dane demograficzne oraz religijne odpowiadają rzeczywistości.
Zintegrowany przemysł i logistyka - jeśli nie stracono PP za bezpieczeństwo, +1 WP co turę (do rozdania w prowincjach połączonych zaawansowaną koleją), które są połączone zaawansowaną koleją ze stolicą.
Trakt Kyphryjski - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +7% dochodu
Stowarzyszenie Magitechniczne (Technika) - -4% dochodu. Pełny koszt researchu każdej technologii zostaje zredukowany o 1.
Biedna, ale obojętna imperialna wieś - -5% dochodu, +4 KP
Czarne Miasto - jeśli w Nuln jest centrum przemysłowe, traktowane jest ono równocześnie jako darmowe (niewchodzące w limit) centrum finansowe, +2% do dochodu [wymaga kontroli nad prowincją Nuln]
Powiązania gospodarcze WWL-ZSRR - jeśli państwa te nie są w stanie wojny, +1% do dochodu
Via Wastelandia - [wymaga niezaburzonego połączenia Traktu do każdego z państw w poprzedniej turze] +1% dochodu, +1 KP za każde dwa państwa z tą cechą (zaokrąglając w dół).
Parias - inne kraje mają zagwarantowane nie otrzymać spadku stabilności z dyplomacji w wypadku ataku na ten kraj, niezależnie od jakichkolwiek podpisanych traktatów (paktów o nieagresji, sojuszów i podobnych). Jeśli stabilność wynosi 5 bądź mniej, nie otrzymujesz kar z łamania i zrywania traktatów.
Przeciążona administracja - -10% dochodu, -10% siły ludzkiej
Aktualne umowy i pakty:
*Sztama o niebiciu (Pakt o Nieagresji) z D-R-WAAAGH! - do 2714 nvm
* (de facto) Zerwane kontakty dyplomatyczne z Księstwami Granicznymi. to też nvm
* Pakt o Nieagresji na 5 lat (do 2709) z Imperium. a to już w ogóle nvm
* Sojusz obronny z Imperium Moyolequetzal
* Pełny akces w Międzyrasówce.
Państwa satelickie:
Twarzołamacze
Socjalistyczna Republika Sylvanii
Struktura narodowościowa :
Ludzie (Bretończycy) - 29%
Krasnoludy (Karaz Ankor) - 25%
Elfy (Ather Loren) - 21%
Skaveni - 15%
Ludzie (Imperium) - 6%
Zielonoskórzy (Gobliny) - 3%
Zielonoskórzy (Orkowie) - 1%
Inne - 1%
Struktura religijna :
Ateizm - 62%
Panteon Karaz Ankor - 13%
Rogaty Szczur - 10%
Panteon Elfów - 8%
Panteon Starego Świata - 2%
Gork - 2%
Mork - 2%
Inne - 1%