Wydarzenia - Księstwo Sealandu
#1
10001

Federacja Antyfaszystowska DOMINUJE Sealand.

Połączony pakiet:

Cytat:(+) brak napaści ze strony piratów Sealandzkich
(+) płacimy za ochronę: na Morzu Północnym będą tępić wszystkich niezależnych co by mieli na płacącego się zasadzić
(+) robimy deale z piratami Sealandzkimi ze zniżką.

Państwo, które jako pierwsze osiągnie 10 Wpływu jest uznane za DOMINUJĄCE. Status DOMINUJĄCEGO jest sprawdzany co turę. Państwo DOMINUJĄCE ma następujące zdolności:
(+) Co turę można otrzymać transfer w postaci jednego pirata co został naszym admirałem z jedną gwiazdką.
(+) DOMINUJĄCY może zlecić atak (patrz: deale z piratami) na kraj który ma piratów w strefie wpływów. Ale musi wtedy zapłacić podwójną stawkę.
… no co? Honor i umowy są dla piratów dużo warte: podwojenie ceny!
(+) Państwo DOMINUJĄCE może wykupić piratów, raz a dobrze. Płaci się koszt nominalny (finansowy) za posiadane przez nich jednostki [można wiedzieć ile mają, na wniosek], uzyskuje się je jednostki + bazę Sealandu, co jest włączone do struktur państwa. Wykupienie piratów odbija się szerokim a pozytywnym echem na świecie.
(-) -4 mln $ na utrzymanie dobrych relacji z piratami [nie kumuluje się z wymaganiami do “strefy wpływów”, a zastępuje je]. Jeśli nie zapłacimy, tracimy 3 wpływu.

Deale z piratami (cecha Księstwa Sealandu):
Piraci nie napadają lub nie rabują wybrzeży dla czystej frajdy, a dla zysku. Więc to co złupią można od nich kupować, w wypadku Sealandu: z dostawą do portów na wybrzeżach Morza Północnego.
1Z/ 1P za 1 mln $ [strefa wpływów: za 0,5 mln $]
okręty i statki: za 75% ceny nominalnej [strefa wpływów: za 50% ceny]
Surowce, co do zasady, za 6 mln $ [strefa wpływów za 4 mln $]
Zakupienie pakietu napaści w danej turze na kogoś kto nam niemiły - 12 mln $ [strefa wpływów] / 8 mln $ [zlecenie od DOMINUJĄCEGO]. Nie zaatakują kogoś u kogo w strefie wpływów są - ilość wpływu jest jawna, więc proszę nie męczyć.

Specjalna baza (cecha Księstwa Sealandu):
Księstwo Sealandu posiada “stolicę” umieszczoną na platformach i sztucznych wyspach na Morzu Północnym. Nie stanowią one “prowincji”, ale są odpowiednikiem bazy morskiej z fortyfikacjami “starymi” skupionymi na obronie od strony morza.
W razie podboju / wykupienia - przejmuje się je i dostaje jako cechę (strukturę) jawną. Fortyfikacji i bazy nie można rozbudowywać.


//Admirał dopiero w 10002. W turze otrzymania admirała nie można wykupić Sealandu.
Odpowiedz
#2
10004

Księstwo Sealandu zostało wykupione przez Federację Antyfaszystowską - Książę zachował tytuł, ale państwo przestaje istnieć.

@Gandzia proszę pokolorować Sealand na Antifański. @Richtus przypomij mu się z tym w zmianach na mapie.
Odpowiedz