Republika Szamańska Algier
Stolica: Algier
Ustrój: Republika tradycjonalistyczna (System mieszany)
Model gospodarczy: System Gebra (Keynesizm)
Język/i urzędowy/e : Nama/Hotentocki
Dane na: 0 (10000?)
Ludności : 36 mln mieszkańców
Reputacja: -3
Zamożność: Ubogie
Poziom mobilizacji: Armia skadrowana
Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
* Co było dobre za mojego dziada… - Możemy produkować w slocie o 1 więcej wojsk lądowych, floty i lotnictwa generacji 0. Dotyczy też ST0.
* Nowe? To pewnie bardzo awaryjne - Produkcja wojsk lądowych/floty/lotnictwa kosztuje dwa razy więcej, jeśli nie posiadamy możliwości produkcji jednostek o generację nowszych. Nie dotyczy 0 generacji.
* Hamulcowi Postępu (i jesteśmy z tego dumni) - +5 KP co turę. -2PN do postępu bazowego.
* No tak, eksterminowaliśmy wszystkich tubylców z naszych obecnych terenów. I co z tego? - reputacja Republiki Szamańskiej nie może być wyższa niż 2. Kraj zaczyna z naprawdę paskudną reputacją wśród społeczeństw, zwłaszcza białych. (kraj zaczyna z -3 Reputacji. Będzie w strukturach, ale tak zaznaczam na wstępie…)
* Agresywni barbarzyńcy z Maroka - umieszczanie PK lądowo na terenach Maroka daje nam dwa razy gorszy efekt (zaokrąglany w dół). [umieszczenie np 1 PK jest bez efektu]
* Granica do Agysimba [prowincja Land of Lions] - możemy w pełni handlować z Agysimba i możemy zeń korzystać. Możemy kupić 1DP za 4 mln $. +4K+ co turę, póki mamy połączenie lądowe ze stolicy do granic Agysimby.
* Dobre kontakty z Agysimba - Najęcie żołdaków z Agysimba jest dwa razy tańsze dla nas. Skorzystanie z “Przyjaźnie na Czarnym Lądzie (cecha specjalna Agysimba)” kosztuje nas tylko 5 mln $.
* Handel nadgraniczny - Dopóki powstrzymujemy się od kolonizowania prowincji: A108, A110, A111, A112, A116, za każdą z nich otrzymujemy +2% dochodu i tracimy 1 PK. Jeśli zaczniemy kolonizować, prowincja bezpowrotnie wypada z cechy. (po nadaniu nazw proszę zamienić nazwy kodowe na właściwe)
Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>
Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>
Struktura narodowościowa :
- Plemiona Czarnej Afryki - 96%
- Fremeni - 3%
- Inne - 1%
- Szamanizm (Vodoo) - 43%
- Szamanizm (nie-Vodoo) - 29%
- Chrześcijanie - 3%
- Islam - 4%
- Zaprzysiężeni - 1%
- Tolkieniści - 2%
- Szej-hulud - 6%
- Kult Necoho - 2%
- Kult Cesarza Adolfa II - 2%
- Kult YMCA!* - 6%
- Inne - 2%