Liczba postów: 7542
Liczba wątków: 286
Dołączył: Mar 2020
Samarytanie 10007, zusammen:
Wytyczne:
1 slot na turę: piechota I.
1 slot na turę: artyleria 0 (od 10008 - już wchodzi [jest zrobiona] - artI).
1 slot na turę: w parzyste flota (I lekkie), w nieparzyste tworzenie milicji (3), milicji kawaleryjskiej (3) i modernizacja milicji (3). Ew. naprawianie uszkodzeń jakiejś piechoty (zastąp jedną trójkę dwoma dywizjami).
*** *** ***
I Korpus Gwardii (gen. Salomon*) - 3piechI, 1piech0, 2art0 - Jerozolima
II Korpus Gwardii (gen. Saul*) - 2piech0, 1art0kaw - Ejlat
III Korpus Gwardii (gen. Jonatan) - 2piech0, 1art0 - Tel Aviv
Gwardia Konna (gen. Abraham** [Egida Wyznania Mojżeszowego]) - 1piechIkaw, 2piech0kaw, 1art0kaw - Jerozolima
Korpus Odwodowy (gen. Mosze*) - 3piech0kaw, 1art0kaw - Bagdad
I Korpus Pieszy (gen. LokalsDrugi* [Przeciwpancerny]) - 2piechI, 2piech0, 1artIkaw - Amman
II Korpus Pieszy (gen. LokalsPierwszy*) - 1piechI, 3piech0, 1art0kaw - Erbil
III Korpus Pieszy (gen. LokalsTrzeci *) - 1piechI, 2piech0, 1art0kaw - Ad-Diwanija
Twierdza Kuwejt (gen. Ibrahim*) - 1piechI, 2piech0, 1art0 - Kuwejt
Twierdza Basra (gen. Szekel) - 3piech0, 1art0 - Basra
Twierdza Ahwaz (gen. Sargon* [Egida Samarytan]) - 1piech0kaw, 2piech0, 2art0 - Ahwaz
Dawna Armia Rohanu (Gen. Glynwidon na klaczy Fru-Fru*** [Lis Pustyni]) - 4piechIkaw, 1piech0kaw, 1artIkaw - Karbala
Milicja Erbil (brak) - 4mil - Erbil
Milicja Bagdad (gen. Ajwaj) - 3mil, 4mil.kaw, 2mil.bpp - Bagdad
Milicja Basra (brak) - 4mil - Basra
Milicja Ahvaz (brak) - 3mil - Ahvaz
Milicja Kuwejt (brak) - 3mil - Kuwejt
Milicja Ad-Diwanija (brak) - 1mil, 3mil.kaw - Ad-Diwanija
Milicja Karbala (brak) - 3mil, 2mil.kaw - Karbala
Milicja Ramadi (brak) - 1mil.bpp - Ramadi
Milicja Amman (brak) - 3mil - Amman
I wiele innych milicji 1mil+1-2mil.bpp
Flota Rzeczna Samarytan (adm. Jonasz** [Jeune école]) - 1krI uszkodzone, 1kr0 lekko uszkodzone, 1kr0 uszkodzone, 1niI, 1niI ciężko uszkodzone - Tygrys, Eufrat
[naprawianie lekkich uszkodzeń! = na 10008]
Liczba postów: 7542
Liczba wątków: 286
Dołączył: Mar 2020
Królestwo Francji 10007:
C82 przyłączane w 10009!
39WP. 3 sloty (2 na DP, weszli na ubogie!)
Zaopatrzenie i kasa po poprzedniej turze: 23Z, 10P. Zaopatrzenie bazowe: +5Z => 28Z, 10P
1,5+39=40,5 mln $. 25k rekrutów.
PP (tylko 2, za stabilność i pokój (za DP brakuje dwóch punktów punkta]): Nauka (+3 w slocie nr I), Przemysł (+1 slot)
Wzmożone inwestycje!
*) rozwiązano mil i mil.kaw! (+1K+, bo tak. +15 k rekrutów -> 40k rekrutów).
*) działania tajne: jeśli będzie uznanie niepodległości przez Grosse Koalition, +1PP w dwóch budżetach (np 10k8, 10k9), +40k rekrutów (brak kasy, wydana na rekrutacje), +3 WP w Paryżewie (jak PP).
Ludność: 14,3 mln ludności.
43K+ +1K+ rozwiązywania +14 za ludność +5 ubogie = 63K+
-30 K+ za ZN. Akademia Militarna=> saldo 33K+
Kolejny zespół: za 35K+.
Cnota: gdy będzie cn. 30K+ w turze in plus.
Centrum: 50WP.
techy:
wojska lądowe I
artyleria I
przemysł I
Kolej (I)
badania ->
I) Wojska lądowe II (Akademia Militarna, um. 1) 10 + 4 +1 +3 PP= 18/16, GOTOWE! 2 na zaś
II) Przemysł II (Akademia Techniczna, um.1 ) 4 + 4 +1 = 9/10
III) Nauka I () 4 + 4 = 8/8 GOTOWE!
DP:
1DP z żywności
Sloty: I) 1art0kaw modernizacja na artIkaw [-3 mln $; 40,5->37,5]
II) 3piechIkaw [-12 mln $; -24k rekrutów; 37,5->25,5 mln $; 40->16k rekrutów]
III) 1artIkaw [-5 mln $, -3k rekrutów; 25,5->22,5 mln $; 16->13k rekrutów]
Budowa 2 WP (-20 mln $, 22,5->2,5 mln $)
+1WP w Orleanie, +1 WP w Reims.
39->41 WP.
Armia pełna na 10007:
Cytat: napisał(a):I Korpus Francuzów (generał Dumas) - 1piechI - Caen [gotowość]
II Korpus Francuzów (generał Jablonowsky) - 3piechIkaw, 1artIkaw - Orlean [gotowość] / aktywność?
Korpus Królewski (Król Chlodwig**[Kawalerzysta]) - 1piechI, 1art0kaw - Paryż [gotowość]
Korpus Evreuxczyków (wódz Euryk [Łupieżca]) - 1piechI - Haute-Normandie [gotowość]
Korpus Auslanderów (wódz Ludwik) - 2piechI, 1artIkaw - Hawr [gotowość]
Gwardia Królewska (D’Artagnan) - 1piechI - Paryż [gotowość] +potencjalne, nie powołane, po 2part na każdy inny prow (3 na Paryżewo).
Zaopatrzenie zużyte: 28Z, 10P -5[21]Z / -12 (3+9)Z [gdy II Korpus wyjeżdża]=> 23Z, 10P / 16Z, 10P
Liczba postów: 7542
Liczba wątków: 286
Dołączył: Mar 2020
2023-08-02, 00:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2023-08-02, 00:32 przez prehi.)
Neobaktria 10007
Budżet i armia szkic to be:
PODSTAWA:
rezerwy finansowe: dochód koło 120 mln $ co turę, rezerwy na koło 250-300 mln $. (!)
Budżet przemysłowy!
4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy". DP "egzotik" osobno.
Wymagania DP (średniozamożne) - +3DP.
Ludność +2 DP -> 5 DP.
Normalnie co roku mają wolny 1 slot przemysłowy, 2 jak idą w przemysł. Ostatnio co roku (od startu gry) 2...
2 sprzety, 3 piechoty w slocie
Ludność w 10006 łącznie 41 milionów [z przyrostem].
Dzięki szlakom, od 10006 włącznie +1 WP co turę.
Od 10005 mogą robić jednostki zmotoryzowane i panc0.
Od 10006 mogą robić aerostaty I generacji.
Od 10007 mogą robić wojska lądowe II, czołg I, balony I.
Od 10008 będą mogli robić artylerię II. Będą mieć efektywnie większą wydajność produkcji zaopatrzenia (przemysł)
Od 10009 będą mogli robić flotę II. Będą mieć +1 slot przemysłowy (elektryfikacja)
***
mają najemników: 4x20k = 80k=10 dywizji, -6 => 3 dywizje.
10k7
I slot przemysłowy: 3piechII [najemnicy]
II slot przemysłowy: 3piechII [najemnicy]
III slot przemysłowy: 2sI
IVy slot (bo DP kupili od Samarytan): 1piechII (najemnicy, ale do zwykłych), 2piech0bpp->2piechII
ewentowo:
1x 3mil.kaw -> 1piech0kaw
1piech0->1piechIplot
+2krI w 10k8.
Dwa sloty to było DP (tu ujmujemy tylko wolne sloty) [<<4 sloty przemysłowe. +1 z wydobycia +1 "cechy" >> +1 za PP przemysł]
***
Zużycie zaopatrzenia: sama gotowość tegoroczna to ~95-100/4=25Z (!). Ubiegłorocznie zużyli ledwie ~20 Z + gotowości (co przy nawet zapasach, dla-npcowemu obcięciu kosztów milicj-milicji i sprzymierzonych+patrzeniu przez palce na koszty BPP, bazowej produkcji i dużej wydajności produkcji sprawia że mają zapasów na rok wojny wszystkim, potem będzie ciężko - muszą uruchamiać dużo slkotów. Jeśli 10004 będzie rokiem mało intensywnych walk (np. tylko B93 i "demonstracje" na granicach) to powinni nawet lekko zwiększyć - a dzięki uruchomieniu nagle wielu slotów - będą mieli zapasów tak na ~1,75 wojsk przez turę w 10005, na podstawie danych z 10004 [170Z zapasów].
Chętnie zakupią, albo coś. Albo zakupią awaryjnie zboże z Samarytan, by baudziej produkować.
Armia (10k7):
Cytat: Tagma Wybrzeża (strateg Eurypides **[Showman]) - 2piechI, 1piechIplot, 1artIzmot, 1art0kaw, 1s0 - Ekatomil Dasos
+ Flota wybrzeża (admirał Bulbullos) - 1krIplot - Ekatomil Dassos
Tagma Południa (strateg Spitamenes) - 2piech0kaw - Birdżand, Antiochia Wschodnia*, Nowe Ateny
Tagma Zachodu (strateg Polikrates) - 3piechI - Farsan
> 1piechI, 1piech0, 1piech0bpp, 2mil.kaw - Aleksandria Perska
Tagma Ekspedycyjna (strateg Agatokles***[Survival][Przeciwlotniczy]) - 2piech0kaw, 1piechIplot, 1piechIsg, 1artIkaw - B93
Tagma Wschodu (strateg Archebios*) - 1piechIkaw, 3piech0kaw, 1artIkaw - Aleksandria nad Indusem* [poza mapą]
> 2mil.kaw - Nowe Ateny
> 1piech0sg - Soteria
> 1piech0sg - Gandhara [poza mapą]
> 1piech0kaw - Aleksandria Indyjska [poza mapą]
Tagma Północy (strateg Eukratydes*) - 1piechIkaw, 1piech0kaw, 6mil.kaw- Neopolis*, Suraopolis, Merw
Tagma Zmotoryzowana (strateg Perdikkas** [Szybki]) - 5piechIzmot, 2artIzmot - Ataraksjopolis
Tagma Pociągów (strateg Treno [Lubi pociągi]) - 2panc0, 2piechIzmot - Aleksandria Perska
I Korpus Najemniczy (generał Connor O'F'ck **) - 1piechI, 1piech0, 1piech0kaw, 3mil, 1artIkaw, 1s0 - Soteria Najdalsza ("stara" twierdza)
Flota Rzeczna Amu Darii (admirał Snakbar) - 1krIplot - Soteria Najdalsza
II Korpus Najemniczy (generał Matt Marauder) - 2piechI, 1artIzmot - Partia
III Korpus Najemniczy (generał Angelika d'Lesbos *) - 1piechI, 3piech0, 1artIkaw, 2art0kaw - Bucefalia [poza mapą] ("stara" twierdza)
Milicja Animistów (generał Johann Animin) - 1piechII, 3mil - Neopolis
Milicja Szlachecka (Xantsas) - 4mil.kaw - Partia
> 2mil.kaw - Aleksandria Perska
> 1mil.kaw - Jazd
Milicja Miast (Limes) - 2piech0bpp, 1mil - Aleksandria Baktryjska
> 2piech0bpp - Neopolis
> 1mil - Megapolis
Garnizon Stolicy (strateg Mikas) - 3piech0, 3mil, 2art0, 1s0 - Aleksandria Indyjska [poza mapą] ("stara" twierdza)
Srebrne Tarcze (ksiażę Milinda) - 3piechI, 1artIzmot, 1s0 - Aleksandria Indyjska [poza mapą]
Gwardia Królewska (Parmenion***) - 2piechIkaw* - Aleksandria Indyjska [poza mapą]
Lotnictwo Transportowe (generał lotnictwa Dolot) - 2ST0 - Aleksandria Indyjska [poza mapą], lotnisko
I Flota Lotnicza (generał lotnictwa Qin Gone) - 1mI - Aleksandria Indyjska [poza mapą], lotnisko
II Flota Lotnicza (generał lotnictwa Obi Eins) - 1mI - Jazd, lotnisko
***
LOKALNI SOJUSZNICY JAWANÓW
Władcy brązu z B93 i Migranci z Północy (Cuprum** [Egida Foederati]) - 1mil, 3mil.bpsg - B93
Migranci kawalerysjcy (Stannum*) - 3mil.kaw - Merw
Foederati nowe (wódz Mae Pi Fo*) - 2piech0bpp, 4mil - Soteria Najdalsza*, Ataraksjopolis
|