Informacje ogólne
#1
[Obrazek: 50cbd356344b2da20a4ff916420050ea.png]

Republika Szamańska Algier

Stolica:
Algier
Ustrój: Republika tradycjonalistyczna (System mieszany)
Model gospodarczy: System Gebra (Keynesizm)
Język/i urzędowy/e : Nama/Hotentocki


Dane na: 0 (10000?)

Ludności : 36 mln mieszkańców  
Reputacja: -3
Zamożność: Ubogie
Poziom mobilizacji: Armia skadrowana

Cechy społeczeństwa : uzupełnia MG
* Co było dobre za mojego dziada… - Możemy produkować w slocie o 1 więcej wojsk lądowych, floty i lotnictwa generacji 0. Dotyczy też ST0.
* Nowe? To pewnie bardzo awaryjne - Produkcja wojsk lądowych/floty/lotnictwa kosztuje dwa razy więcej, jeśli nie posiadamy możliwości produkcji jednostek o generację nowszych. Nie dotyczy 0 generacji.
* Hamulcowi Postępu (i jesteśmy z tego dumni) - +5 KP co turę. -2PN do postępu bazowego.
* No tak, eksterminowaliśmy wszystkich tubylców z naszych obecnych terenów. I co z tego? - reputacja Republiki Szamańskiej nie może być wyższa niż 2. Kraj zaczyna z naprawdę paskudną reputacją wśród społeczeństw, zwłaszcza białych. (kraj zaczyna z -3 Reputacji. Będzie w strukturach, ale tak zaznaczam na wstępie…)
* Agresywni barbarzyńcy z Maroka - umieszczanie PK lądowo na terenach Maroka daje nam dwa razy gorszy efekt (zaokrąglany w dół). [umieszczenie np 1 PK jest bez efektu]
* Granica do Agysimba [prowincja Land of Lions] - możemy w pełni handlować z Agysimba i możemy zeń korzystać. Możemy kupić 1DP za 4 mln $. +4K+ co turę, póki mamy połączenie lądowe ze stolicy do granic Agysimby.
* Dobre kontakty z Agysimba - Najęcie żołdaków z Agysimba jest dwa razy tańsze dla nas. Skorzystanie z “Przyjaźnie na Czarnym Lądzie (cecha specjalna Agysimba)” kosztuje nas tylko 5 mln $.
* Handel nadgraniczny - Dopóki powstrzymujemy się od kolonizowania prowincji: A108, A110, A111, A112, A116, za każdą z nich otrzymujemy +2% dochodu i tracimy 1 PK. Jeśli zaczniemy kolonizować, prowincja bezpowrotnie wypada z cechy. (po nadaniu nazw proszę zamienić nazwy kodowe na właściwe)

Aktualne umowy i pakty:
<tutaj idą wszystkie umowy dyplomatyczne, na początku gry pole puste>

Państwa satelickie:
<tutaj idą detale o państwie satelickim w twojej strefie wpływów, skrócone, pole jest puste na początku gry z oczywistych przyczyn>

Struktura narodowościowa : 
  • Plemiona Czarnej Afryki - 96%
  • Fremeni - 3%
  • Inne - 1%
Struktura religijna : 
  • Szamanizm (Vodoo) - 43%
  • Szamanizm (nie-Vodoo) - 29%
  • Chrześcijanie - 3%
  • Islam - 4%
  • Zaprzysiężeni - 1%
  • Tolkieniści - 2%
  • Szej-hulud - 6%
  • Kult Necoho - 2%
  • Kult Cesarza Adolfa II - 2%
  • Kult YMCA!* - 6%
  • Inne - 2%
*-rozpowszechniony przez misjonarzy z Antify. Właściwie to nie byli misjonarze, tylko turyści. Ale mieli ze sobą płyty, puścili i jakoś to poszło. It's fun to stay...
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Informacje ogólne - przez Saint Sugar - 2022-09-21, 10:38
RE: Informacje ogólne - przez Saint Sugar - 2022-09-21, 10:38
RE: Informacje ogólne - przez Saint Sugar - 2022-09-21, 10:39
RE: Informacje ogólne - przez Saint Sugar - 2022-09-21, 10:39