2023-02-15, 13:13
10003/10004
Królestwo Samarytan zakupi:
*) wyposażenie artyleryjskie I generacji, co najmniej dwie brygady.
*) wyposażenie pancerne (ale nie pociągi [mało trakcji]) lub przeciwpancerne, co najmniej dwie dywizje.
Królestwo Samarytan płaci głównie z własnych funduszy, ale z uwagi na to że duża część jego potencjału fiskalnego jest w rękach arystokracji [//duże minusy do dochodów z podatków], zwłaszcza kurdyjskiej i irackiej, polega też przy tych kontraktach częściowo na wsparciu finansowym z Neobaktrii. Ona zaś udziela wsparcie finansowego między innymi za pomoc Samarytan w pewnych problemach zewnętrzno-wewnętrznych... [vide: wydarzenia Neobaktrii 10003/10004].
Warto zaznaczyć, że równolegle do tych kontraktów Samarytanie odbudowują swoje siły zbrojne i wykonują ruchy modernizacyjne, a arystokracja modernizuje milicje lokalne. Oba te ruchy jednak są połowiczne: to nie ten potencjał finansowo-przemysłowy co Neobaktria!
//Zgłoszenia: do deadline na aktualizację informacji ogólnych.
jeden kontrakt może otrzymać jeden kraj.
Kraj mający kontrakt poza zapłatą otrzyma +2 Wpływu w Królestwie Samarytan per kontrakt.
Kraj kontraktujący może chcieć tylko +1 Wpływu i wtedy za cenę 10K+ [zablokowane] wysłać na 3 lata misję oficerską która może przyłączyć się do wybranego sztabu.
Jeśli nabierze doświadczenia (co najmniej rok w intensywnej walce lub dwa w mniej intensywnej), może zdobyć specjalizację (i wtedy musi wydać to K+), albo [wybiera MG!] mieć możliwość wykupienia umiejętności dla startującego generała za 15K+ taniej [z wydaniem od razu <<Zablokowanych>> K+, więc łącznie z bieżących K+ wyda się 25K+ mniej].
A jeśli nie nabierze doświadczenia, nabywa się +1 Wpływu u Samarytan po powrocie misji. Wpływ po powrocie da tylko jedna misja, jakby ktoś ulokował dwie i nieszczęśliwie żadna nie natrafiła na walki w sztabie do którego była przydzielona...
Królestwo Samarytan zakupi:
*) wyposażenie artyleryjskie I generacji, co najmniej dwie brygady.
*) wyposażenie pancerne (ale nie pociągi [mało trakcji]) lub przeciwpancerne, co najmniej dwie dywizje.
Królestwo Samarytan płaci głównie z własnych funduszy, ale z uwagi na to że duża część jego potencjału fiskalnego jest w rękach arystokracji [//duże minusy do dochodów z podatków], zwłaszcza kurdyjskiej i irackiej, polega też przy tych kontraktach częściowo na wsparciu finansowym z Neobaktrii. Ona zaś udziela wsparcie finansowego między innymi za pomoc Samarytan w pewnych problemach zewnętrzno-wewnętrznych... [vide: wydarzenia Neobaktrii 10003/10004].
Warto zaznaczyć, że równolegle do tych kontraktów Samarytanie odbudowują swoje siły zbrojne i wykonują ruchy modernizacyjne, a arystokracja modernizuje milicje lokalne. Oba te ruchy jednak są połowiczne: to nie ten potencjał finansowo-przemysłowy co Neobaktria!
//Zgłoszenia: do deadline na aktualizację informacji ogólnych.
jeden kontrakt może otrzymać jeden kraj.
Kraj mający kontrakt poza zapłatą otrzyma +2 Wpływu w Królestwie Samarytan per kontrakt.
Kraj kontraktujący może chcieć tylko +1 Wpływu i wtedy za cenę 10K+ [zablokowane] wysłać na 3 lata misję oficerską która może przyłączyć się do wybranego sztabu.
Jeśli nabierze doświadczenia (co najmniej rok w intensywnej walce lub dwa w mniej intensywnej), może zdobyć specjalizację (i wtedy musi wydać to K+), albo [wybiera MG!] mieć możliwość wykupienia umiejętności dla startującego generała za 15K+ taniej [z wydaniem od razu <<Zablokowanych>> K+, więc łącznie z bieżących K+ wyda się 25K+ mniej].
A jeśli nie nabierze doświadczenia, nabywa się +1 Wpływu u Samarytan po powrocie misji. Wpływ po powrocie da tylko jedna misja, jakby ktoś ulokował dwie i nieszczęśliwie żadna nie natrafiła na walki w sztabie do którego była przydzielona...