10006
W zamierzchłych czasach gdy Qin było tylko jednym z królestw Chin, legendarna "Via Carpatia" - pozostałość sieci transportowej po Imperium Zurychu stanowiła podstawę wielotowarowego ruchu i transportu wśród Walczących Królestw. Teraz, wraz z ekspansją Wielkiego Qin - stała się ona za mała i zbyt mało rozwinięta by stanowić aortę dla budowanego imperium. Przy wielkim zainteresowaniu Syna Niebios jak i przy wielu planach i inwestycjach pod koordynacją Kanclerza Lewicy Ryofui, nowa sieć linii kolejowych od teraz łączy zarówno Autonomię Bayernu w Neu Munchen jak i ujście Denai He w Barelondzie, jednocześnie unifikując wysiłek przemysłowo-handlowy wszystkich wielkich miast Wielkiego Qin. Wraz z sercem całej sieci w Jianye, w centrum Europy - może się stać się hubem transportowo-gospodarczym dla całego kontynentu. Jest to kolejny dowód potęgi Wielkiego Qin, którego władca jest zaprawdę uwielbiany przez Niebiosa.Rozbudowa sieci wewnętrznej:
Cytat:Głowa Państwa: Syn Niebios, Król Ei Sei, z dynastii Qin (Niepełnoletni Monarcha, który lubi pociągi - +1KP co turę, spełniając dwukrotność warunków na kolej wewnętrzną [wszerz i wzdłuż], uzyskujemy podwojenie efektów w przyroście WP)
Trakt gospodarczy: Barelond - Baxiliu - Middelas - Cumbas - Binuur - Tariagat - Zoawei - Sai = Shinai - Qigong - Jianye - Xuanhua - Futou - Saltzkin - Neu Munchen (15 prowincji)
Wszystkie prowincje na trasie mają minimum 3 WP.
Heartland:
Wszystkie prowincje na trasie mają minimum 3 WP.
Heartland:
Sai - 15
Zoawei - 11
Shinai - 4
Binuur - 4
Tariagat - 3
Qigong - 3
Jianye - 14
Xuanhua - 3
Futou - 3
Autonomia Bayernu:
Neu München - 3
Saltzkin - 5
Ziemie Rohirimmów:
Middelas - 4
Cumbas - 3
Baxiliu - 3
Barelond - 5
Razem: trakt gospodarczy przez 15 prowincji, o łącznej wartości 83 WP, przechodzący przez centrum rolnicze, centrum finansowe, 2 żywności, 1 ropę i 1 metal rzadki. Wnoszę zgodnie z zasadami o bonus specjalny dla sieci wewnętrznej.