Głowa państwa: Robby Gothick
(Panie Areczku - raz na turę możemy za 5 KP i 10 mln$ dokupić 1 slot przemysłowy)
Szef rządu: Schwarzkopf
(Smoczy księgowy - -5% dochodu, w turach nieparzystych możemy za darmo (bez zwiększenia kosztu kolejnych rozwinięć) zwiększyć poziom umiejętności zespołu naukowego z dziedziny "przemysł" lub "administracja")
Skład parlamentu:
1. Robby Gothick
2. Wiceprezes ds. Operacyjnych - Morwen Czarnastrzałka
3. Dyrektor ds. Bezpieczeństwa - Throgar Żelaznoręki
4. Dyrektor Finansowy - smok Schwarzkopf
5. Dyrektor ds. Propagandy - Lúthien Srebrnogłos
6. Doradca CEO - Azog Mąciciel
Następne wybory:
Zespoły naukowe:
Postacie fabularne:
(Panie Areczku - raz na turę możemy za 5 KP i 10 mln$ dokupić 1 slot przemysłowy)
Szef rządu: Schwarzkopf
(Smoczy księgowy - -5% dochodu, w turach nieparzystych możemy za darmo (bez zwiększenia kosztu kolejnych rozwinięć) zwiększyć poziom umiejętności zespołu naukowego z dziedziny "przemysł" lub "administracja")
Skład parlamentu:
1. Robby Gothick
2. Wiceprezes ds. Operacyjnych - Morwen Czarnastrzałka
3. Dyrektor ds. Bezpieczeństwa - Throgar Żelaznoręki
4. Dyrektor Finansowy - smok Schwarzkopf
5. Dyrektor ds. Propagandy - Lúthien Srebrnogłos
6. Doradca CEO - Azog Mąciciel
Następne wybory:
- Następna osoba w hierarchii po przejściu kogoś z Zarządu na emeryturę
- Rozwój infrastruktury
- Generał Stoperax*
- Generał Tidalus*
- Admirał Korbales*
Zespoły naukowe:
- Yān yóu*** - Wojska lądowe
- Murarze* - Nauka
- RiP* - Wojska lądowe
- Clock&Wise* - Przemysł
Postacie fabularne:
- Postaci w Parlamencie i występujące w Ustroju
- Żeglarz Korth
- Schwartzkopf